معرفی سالنامه الکترونیک سلامت

اشتراک گذاری :

گاهاً پیشرفت فناوری برای افراد دوگانه عمل می کند ، از یک طرف موبایل و رسانه های اجتماعی باعث تلف کردن ساعتها از زمان خود برای استفاده از آنها می شود و از طرف دیگر هر روز نرم افزار و فناوری جدیدی ابداع شده که به ما در نظم برنامه زمانی  و بسیاری از موارد دیگر کمک می کند و در صورتی که برنامه ای مفید و موثر باشد ، فوایدی نظیر افزایش بهره وری ، خیالی آسوده و ... به همراه خواهد داشت. ازین رو استفاده از فناوری برای کنترل و بهینه کردن زمان و برنامه کاری ، قابلیت انگیزشی بوده که نمی توان از آن صرف نظر کرد. در این مقاله به معرفی نرم افزار جدید به نام سالنامه الکترونیک سلامت در حوزه پزشکی می پردازیم.

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت چیست ؟

بعد از آنکه فناوری آنلاین در همه بخش ها مورد استفاده قرار گرفت ، نوبت به بخش پزشکی رسید. با توجه به اینکه سالهاست که پزشکان در آغاز سال نو ، دفتر یا سررسیدی تهیه کرده و به منشی مطب داده تا نوبتها را در آن ثبت نمایند ، اما آیا دیگر وقت آن نرسیده که این روش سنتی و دستی را کنار گذاشت و به فناوری آنلاین روی آورد ؟ آیا موقع آن نیست که صرفه جویی در وقت و هزینه را آغاز کنیم ؟ آیا زمان آن نیست که بیشتر به فکر طبیعت باشیم و کمتر از دفترها و سررسیدها که باعث قطع درختان می شود ، استفاده کنیم؟ همین درختان هستند که نبض زمین و ریه تنفسی شهرها هستند ، اما به راحتی توسط انسانها قطع شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، برنامه ای است مخصوص استفاده منشی و پزشک برای نوبت دادن به بیماران مطب که طرحی نوآورانه از سررسیدهای نوبتدهی دفتری مطب می باشد که می تواند به عنوان یک نرم افزار مطب در کلینیک ها ، درمانگاه ، بیمارستان و دیگر محیط های کاری با مراجعات بالا مورد استفاده قرار گیرد. از طرف دیگر نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت راه حلی مناسب برای حل مشکلات نوبت دهی در مطب ، شلوغی دفتر نوبتدهی و احتمال خط خوردگی های متوالی به دلیل لغو یا جابجایی نوبتها توسط بیماران و ... می باشد. بدین جهت این برنامه به صورتی است که می توان نوبت تمامی مراجعه کننده ها را به صورت آنلاین و تحت وب بدون مراجعه به دفتر ثبت ، حذف یا جابجا کرد.

فواید سالنامه الکترونیک سلامت :

* یکی از مزیت های سالنامه الکترونیک سلامت این است که دیگر نیازی نیست که برای ثبت نوبت حتماً در محل کار یا  مطب حضور داشته باشید. به دلیل تحت وب بودن آن و قابلیت استفاده با موبایل ، تبلت یا کامپیوتر ، به راحتی می توان به برنامه دسترسی پیدا کرد و نوبت ها را در آن ثبت کرده و یا تغییر داد. از طرفی بعد از بروز و گسترش شیوع ویروس منحوس کرونا ، حضور در مطبها و کلینیک ها به یک معضل تبدیل شده بود ، اما با ظهور این سالنامه الکترونیک سلامت ، پرسنل و منشی مراکز پزشکی به راحتی از هر مکانی می توانند به بیماران نوبت داده و نوبتشان را به آنها پیامک کنند.

* ارسال پیامک نوبت از مزایای بسیار کاربردی نرم افزار سالنامه الکترونیک سپاس می باشد ، به گونه ای که پس از اتمام نوبت یک پیامک حاوی روز و ساعت نوبت بیمار از طریق نرم افزار به وی ارسال می شود. بدین ترتیب بیمار نوبت خود را به صورت پیامک در گوشی خود دارد و در صورت فراموشی می تواند با مراجعه به پیامک های شخصی از تاریخ نوبت خود اطلاع کسب کند. از سوی دیگر در صورتی که اقدام به تغییر نوبتهای بیماران به دلایل مختلف نظیر عدم حضور پزشک در روزی خاص کنید ، همه این تغییر نوبتها به صورت پیامک  به بیماران ارسال می شود و دیگر نیازی به تماس با بیماران نخواهد بود.

* از مزیت های دیگر نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت سادگی پنل برنامه و استفاده آسان از آن است. نظر به اینکه در صورتی که یک برنامه کاربری بدون پیچیدگی باشد و بتوان به راحتی با آن کار کرد ، لذا برای همه مخاطبان جذاب تر خواهد بود و با توجه به اینکه نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت نیاز به آموزش برنامه خاص ، توانمندی خاص یا معلومات زیاد برای استفاده از آن ندارد و حتی در گوشی های هوشمند نیز توسط منشی و خود پزشک استفاده می شود ، برای همگان کاربردی ، جالب و جذاب خواهد بود.

* نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت به گونه ای طراحی شده است که در صورت تمایل به نوبتدهی در سالهای بعد هم بتوانید به راحتی نوبتدهی نمایید. خصوصاً در اواخر سال این اتفاق بیشتر می افتد که بسیاری از مراجعه کنندگان مطبها نوبت بعدیشان در سال بعد می باشد و منشی ها به دلیل اینکه هنوز سررسید یا دفتر نوبتدهی برای سال بعد ندارند ، از نوبتدهی امتناع می ورزد. در این زمان نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت به کمک شما آمده و با ارائه نوبتدهی بینهایت و بدون محدودیت می توانید نوبتهای بیماران را در سال بعد نیز ثبت نمایید.

* از توانمندی های دیگر برنامه سالنامه الکترونیک سلامت ، قابلیت سرچ و جستجوی بیماران با استفاده از شماره تماس ، نام ، نام خانوادگی و کد ملی بیمار می باشد که در مواقع ضروری و برای پیدا کردن نوبت بیمار بسیار مهم می باشد. فرض کنید بیماری در مطب شما نوبت دارد و نوبت خود را فراموش کرده ، تنها با گرفتن یک شماره موبایل که در سیستم نوبتدهی نیز ثبت شده می توان به جستجوی نوبت بیمار پرداخت و روز و ساعت دقیق نوبت را به وی یادآوری نمود.

* قابلیت دیگر سالنامه الکترونیک ، استفاده همزمان چند کاربر یا منشی برای نوبت دادن به بیماران است که می توانند در یک زمان واحد بدون هیچ اختلالی وارد برنامه نوبتدهی شده و نوبتها را ثبت نمایند. این مزیت در مراکز شلوغ و کلینیک ها بیشتر خود را نشان می دهد که دارای چندین پزشک و منشی بوده و نیاز به این است که هر منشی برای نوبت بعدی بیمار ، از برنامه سالنامه الکترونیک سلامت استفاده کند.

* مزیت دیگر نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت امکان پرداخت بعد از نوبتدهی با ارسال لینک پرداخت به بیماران است. بدین منظور بعد از نوبت دادن به بیمار در این نرم افزار مطب ، می توان لینک پرداخت را از طریق نرم افزار برای بیمار پیامک نمود و بیمار پس از دریافت پیامک حاوی لینک پرداخت می تواند اقدام به پرداخت آنلاین و غیرحضوری هزینه ویزیت نماید. با این کار می تواند در روز نوبت بدون معطل شدن برای پرداخت حضوری ، در زمان نوبت خود به مطب مراجعه نموده و توسط پزشک ویزیت شود. چنانچه در کلینیک ها ، مراکز پزشکی شلوغ ، مراکز رادیولوژی و ام آر آی و ... نیز وضع به همین منوال است و با توجه به حجم بالای نوبتدهی می توان با پرداخت غیرحضوری توسط این نرم افزار از معطلی های کلافه کننده حضوری خلاصی یافت.

آیا سالنامه الکترونیک سپاس مورد استفاده عموم است ؟

اگرچه با توجه به نام نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، ناخودآگاه به یاد نرم افزارهای بخش درمان می افتیم ، اما خوشبختانه اینگونه نبوده و نرم افزار سالنامه الکترونیک سپاس برای تمامی مراکز نظیر آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که مراجعین زیادی داشته و نیازمند نوبتدهی است ، قابل استفاده می باشد و با توجه به اینکه در این مراکز عموماً از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده نمی شود ، اما امروزه همه افراد یک گوشی هوشمند دارند ، لذا می توانند در گوشی موبایل خود با اتصال به اینترنت وارد نرم افزار سالنامه الکترونیک سپاس شوند و به راحتی نوبت مشتریان خود را ثبت نمایند. افزون بر این سالنامه الکترونیک سپاس بر روی تمامی سیستم عامل ها از جمله اندروید ، ios  و بلک بری قابل استفاده می باشد و به دلیل مزیت آسان بودن محیط کاربری آن بسیار پرطرفدار می باشد.

چگونه از نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت سپاس استفاده کنم ؟

در صورت تمایل برای تهیه نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت می توانید با شماره 09115964992 تماس حاصل فرمایید که بدین منظور به شما یک پنل کاربری با نام کاربری و رمز عبور مخصوص داده می شود و در صورت داشتن چندین پرسنل و یا چندین مطب ، امکان اختصاص دادن نام کاربری و رمز عبور شخصی برای هر پرسنل مهیاست. بدین ترتیب با نام کاربری خود وارد نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت می شوید و با منوی ثبت نوبت در سمت راست که دارای گزینه های نوبت های گرفته شده ، نوبت روزهای جاری ، ثبت نوبت و جستجوی بیماران می باشد ، رو به رو می شوید.

در منوی نوبت های گرفته شده می توانید با سرچ تاریخ خاص به نوبتهای داده شده در آن روز دسترسی پیدا کنید و در گزینه نوبت روزهای جاری تمامی نوبت ها اعم از نوبتهای داده شده و ساعتهای خالی قابل دسترسی است که در صورت نیاز می توانید پرینت هم بگیرید. گزینه سوم که اصلی ترین گزینه است ، منوی ثبت نوبت که تمامی تاریخ ها و روزهای برنامه ریزی شده برای نوبتدهی قابل مشاهده است و با ورود به هر تاریخ می توان به نوبتهای داده شده و نوبتهای خالی دسترسی پیدا کرد و اقدام به ثبت نوبت نمود.

البته در منوی ثبت نوبت ، می توان علاوه برثبت ، به حذف و جابجایی یا انتقال نوبتها پرداخت و در نهایت گزینه آخر هم جستجوی بیماران با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره موبایل می باشد که بدین ترتیب تمامی نوبتهای فرد مورد نظر قابل مشاهده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه چگونه سالنامه الکترونیک سلامت را تهیه و استفاده کنیم ، مراجعه فرمایید.

نرم افزار پزشکی سپاس 92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

 

مقالات مشابه


logo