تفاوت نوبتدهی آنلاین با سالنامه الکترونیک سلامت

اشتراک گذاری :

نوبتدهی آنلاین در بازار کسب و کار امروز به سرعت در حال استفاده است و در همه مشاغل حتی مشاغل صنعتی و ... کاربرد فراوان دارد. با توجه به مشغله روزافزون افراد و درگیری های روزمره هر فرد با شغل و خانواده و ... ، نوبتدهی آنلاین کمک بسزایی در ساماندهی رزرو نوبتها در هر بخشی خصوصاً بخش پزشکی و درمان یا زیبایی می باشد. اما سالنامه الکترونیک سلامت یک نرم افزار مطب بوده که مخصوص استفاده پزشک و منشی طراحی شده و بدین ترتیب عموم مردم نمی توانند برای رزرو نوبت از آن استفاده نمایند. بدین معنا که منشی مطب یا کلینیک برای نوبت دادن به بیماران حضوری یا تلفنی خود می تواند بجای نوشتن با خودکار در دفترها و سالنامه و سررسیدهای کاغذی از این نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت استفاده کرده که مهمترین مشخصه آن تحت وب بودن و دسترسی در هر زمان و مکان توسط منشی و پزشک می باشد و نه شخص دیگر.

نوبتدهی آنلاین چیست 

این روزها با توجه به افزایش جمعیت در آرایشگاه ها ، آموزشگاه ها و مطب پزشکان روزانه تعداد زیادی افراد منتظر رسیدن نوبتشان و دریافت خدمات هستند . گاهی ممکن است در کلینیک های پزشکی حدود 2 ساعت و حتی بیشتر معطل شوید . راه حل چیست ؟ این روزها با پیشرفت فناوری و تغییر در تمامی مشاغل ، سیستم های نوبتدهی اینترنتی به دادمان رسیدند . با استفاده از سیستم نوبتدهی آنلاین می توانید راحت نوبتتان را ثبت کنید ، هزینه آن را پرداخت کرده و زمان نوبت را تنظیم نمایید .  سپس در زمان نوبتتان در محل حاضر شوید . با این روش دیگر نیاز به مرخصی برای گرفتن نوبت ندارید .

دیگر مزیت نوبتدهی آنلاین این است که شما در هر مکانی حضور داشته باشید می توانید نوبتتان را رزرو کنید . و نیاز به حضورتان در محل مورد نظر برای ثبت نوبت ندارید و حتی لزومی ندارد برای گرفتن نوبت تماس تلفنی برقرار کنید . تمامی اینها مشکلاتی است که هر فرد در زندگی خود چندین مرتبه تجربه کرده ، اما سامانه نوبتدهی آنلاین کار را راحت تر کرده است. حتی در روزهای پر مشغله تان هم می توانید به راحتی بدون محدودیت زمانی و مکانی نوبتتان را ثبت کنید .

امروزه با وجود دل مشغولی ها و گرفتاری های مختلف کاری افراد ، فراموش کردن یکسری مسائل امری عادی است . نوبتدهی آنلاین این امکان را به شما می دهد که در انتخاب زمان نوبت خود اختیارات زیادی داشته باشید . زمان رزرو شده از طریق یک پیام به شما یادآوری می شود و اینگونه دیگر زمان نوبتتان را فراموش نمی کنید .

در دنیای مدرن و پیشرفته که کسب و کارهای زیادی در همه بخش ها رواج یافته و رقابت در همه بخش ها بیشتر شده است ، لذا تبدیل مخاطب به مشتری کار سختی است و یکی از پرچالش ترین مسئله در کسب و کارها تبدیل شده است. از طرفی نوبتدهی آنلاین در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از کسب و کارها در دنیاست . اکثر کسب و کارها در این دوره مایل هستند تا مشتری ها بدون دردسر به آنها دسترسی داشته باشند و با مشکلی مواجه نشوند . سیستم های نوبتدهی آنلاین برای دریافت نوبت به شکل اینترنتی و تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد . عدم معطلی ، تسریع در دریافت نوبت ، کاهش آلودگی هوا و عدم هدر رفت کاغذهای نوبت از مزایای این سامانه هاست .

نرم افزار های نوبت دهی آنلاین امکان رزرو شبانه روزی را برای کاربران خود دارد و همین امر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می گردد . در گذشته تنها راه رزرو نوبت مراجعه به آن مکان بود اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این امکان فراهم شده تا در هر زمان و مکانی بدون فوت وقت نوبتتان را رزرو کرده  و به باقی کارهایتان رسیدگی کنید .

سالنامه الکترونیک

سالنامه الکترونیک سلامت 

سالنامه الکترونیک سپاس همانند سالنامه های دفتری نوبتدهی به مراجعه کنندگان در مطب و کلینیک ها ، مراکز درمانی ، بیمارستان ها ، کلینیک های زیبایی ، حتی آرایشگاه ها و تمامی اماکنی که پرمراجعه بوده و نیاز به نوبتدهی زیادی دارد ، می باشد. با این تفاوت که سالنامه الکترونیک یک نرم افزار تحت وب است که با در اختیار داشتن آن می توانید در هر زمان و مکان به کارهای محل کارتان رسیدگی کنید و این بزرگترین تفاوت یک سالنامه الکترونیک با سالنامه های دفتری می باشد. همچنین این نرم افزار مخصوص مطب یا کلینیک بوده و افراد دیگر نمی توانند به این سیستم دسترسی یابند.

از مزایای و برتری های سالنامه الکترونیک نسبت به سالنامه های دفتری نوبتدهی این است که دیگر دفتر و کاغذی برای خط خوردگی و شلوغ کاری وجود نخواهد داشت و تمام کارها از جمله ثبت و لغو و جابجایی نوبتها تحت وب قابل اعمال است . نوبت جلسه بعد مراجعه کننده قابل ثبت است و بعد از ثبت نوبت پیامک نوبت برایشان ارسال می شود بدین صورت دیگر مراجعه کننده نگران فراموشی نوبت بعد خود نیست و تاریخ دقیق و ساعت نوبت را به صورت ثبت شده در موبایل خود دارد .

سالنامه

از قابلیت های دیگر این نرم افزار مطب ، اینست که در صورتی که مراجعه کننده ای پول نقد همراه خود نداشته باشد یا به دلایل دیگری بخواهد به صورت آنلاین یا قبل از مراجعه به مطب ، هزینه خدمات و ویزیت را پرداخت کند، شما قابلیت ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک را به مراجعه کننده دارید تا به راحتی پرداختی ها را انجام دهد . سالنامه الکترونیک قابلیت نصب روی تمامی سیستم های هوشمند از جمله موبایل ها ، کامپیوتر ، تبلت و ... است . با استفاده از این سالنامه الکترونیک سلامت دیگر برای پیدا کردن نوبت مراجعه کننده ها سردرگم نمی شوید ، زیرا با جستجوی شماره تماس و نام ، قابل جستجو و دسترسی سریع است .

با جستجوی تاریخ مورد نظر می توانید نوبت های خالی مربوط به آن روز را براحتی ببینید . امکان استفاده همزمان توسط چند کاربر به شما این امکان را می دهد که برنامه را در چند دستگاه داشته باشید و قابل استفاده برای تمامی پرسنل محل کار است . بدون محدودیت بوده و به تعداد بینهایت می توانید نوبت مراجعه کننده ها را ثبت کنید . دارای سرعت بالا در ثبت و رزرو نوبت می باشد . از همه مهم تر پنل کاربری راحت آن است که اگر کمی با کار با موبایل یا کامپیوتر آشنایی داشته باشید می توانید به راحتی از برنامه استفاده کنید . امکان تعیین روزهای تعطیل و غیر تعطیل را دارید تا به صورت مشخص برای روزهای تعطیل به اشتباه نوبت ثبت نکنید .

تنها با داشتن اینترنت قابلیت دسترسی به نرم افزار را دارید و حتی در محیط خارج از محل کارتان هم می توانید نوبت هارا ثبت کنید و ملزوم به حضور در محل کارتان نیستید که این خود نوعی دور کاری محسوب می شود .

نرم افزار سپاس 92

اینستاگرام : sepas92

مقالات مشابه


logo