برنامه ویژه رادیولوژی

اشتراک گذاری :

سالیان مدیدی از رواج تکنولوژی پرتونگاری میگذرد و روشهای مختلفی هم برای تهیه تصویری واضح و با دوام از تست انجام شده  آمده و منسوخ شده که هر کدام در زمان خود حایز اهمیت و جالب بوده اند ، اما در حال حاضر با توجه به پیشرفت صنعت رایانه ای و بالا رفتن تکنولوژی های مربوط به تصویربرداری روشهای مدرن تر و آسانتر و کم هزینه ترایجاد  گردیده که طبیعتا مورد اقبال عمومی قرار گرفته یکی از این روشها استفاده از اینترنت و فضای مجازی برای ذخیره و نمایش تصاویر میباشد.

همانطور که میتوان تصور کرد این روش بسیار مقرون به صرفه ، سریع و با کیفیت بسیار بالا قابل بهره برداریست ، اما در ایران بنا به دلایلی مورد اقبال قرار نگرفته ، چند دلیل بارز آن  جهت اطلاع در این مقاله آمده است

1- سرعت اینترنت  : با توجه به پهنای باند کم در مصارف  معمول ، بعضا دردسرهایی در این زمینه وجود دارد

2- حجم بالای اطلاعات : در روش معمول تمامی تصاویر تهیه شده در تصویربرداری بر روی سرور ذخیره اطلاعات قرار گرفته و برای رویت تصاویر باید تمامی تصاویر ابتدا بارگیری گردد که بسیار وقتگیر خواهد بود.

3- ارتباط بین مرکز انجام خدمت و پزشکان استفاده کننده : تعدد تعداد مراکز با تنوع نرم افزارها و همچنین امنیتی که هر مرکز برای اطلاعات خود قرار داده باعث شده استفاده از این روش بسیار وقتگیر و دور از دسترس باشد.

در روش جدید ابداع شده توسط  گروه R&D  این شرکت  سه مشکل بالا بررسی و در یک قالب واحد رفع عیب شده و با روشی که در اختیار بیمار و پزشک ارجاع دهنده قرار میدهد . در کمترین زمان میتوانند به تصاویر بیمار دسترسی داشته باشند و دیگر نیاز به حتی سیستم های خاص برای رویت تصویر و داشتن اکانت مربوط به مرکز و ... نمیباشد. 

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

09111366703

مقالات مشابه


logo