آیا سالنامه الکترونیک سلامت می تواند جایگزین سالنامه های دفتری شود ؟

اشتراک گذاری :

همه ما از قدیم الایام با سالنامه های دفتری در هر سال نو آشنایی داریم و به عنوان دفتر یا تقویم کاری از آن استفاده کرده ایم که یکی از کاربردهای مهم آن بعنوان دفتر نوبتدهی در مطب پزشکان و درمانگاه ها می باشد که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تمامی حوزه ها و نیز شاخه پزشکی از جمله الکترونیکی شدن دستگاه های مصرفی و برنامه های مورد نیاز ، نرم افزاری برای ثبت نوبت الکترونیک در مطب توسط منشی و پزشک به منظور سهولت در انجام نوبت دهی ابداع شده است تا به واسطه این نرم افزار ، امکان ثبت نوبت در گوشی موبایل ، تبلت و کامپیوتر برای منشی در مطب یا کلینیک تحت وب فراهم شود.

سالنامه الکترونیک سلامت

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت چیست ؟

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، نرم افزاری جایگزین برای دفترهای نوبتدهی و سالنامه های دفتری به منظور نوبتدهی توسط پزشک یا منشی در مطب ، کلینیک ، درمانگاه ، مراکز پزشکی ، مراکز تصویربرداری ، بیمارستانها و هر مکانی که نیاز به نوبتدهی داشته باشد ، بوده که با توجه به تحت وب بودن این نرم افزار در هر زمان و مکان با گوشی یا تبلت قابل دسترسی می باشد و به راحتی با کلیک بر روی لینک نرم افزار می توانید وارد فضای برنامه شود و به راحتی نوبت ثبت کنید .

سالنامه الکترونیک سلامت

نرم افزار سالنامه الکترونیک یک جایگزین کامل و جامع برای دفترهای نوبت دهی قدیمی است و بدون دردسر حتی به دور از محل کار قادر خواهید بود برای مراجعه کننده نوبت رزرو کنید ، یا نوبت آینده او را چک کنید. به فرض مثال اگر شخصی نوبت بعدی خود را فراموش کند ، می توانید با وارد کردن شماره تماس و یا نام او ، به تاریخ و ساعت نوبت بعدی دسترسی داشته باشید. همچنین با دسترسی به نرم افزار نوبت دهی از شر دفترهای نوبت دهی و وقت گیر خلاص شوید و دیگر نیاز نیست که با یک دفتر شلوغ و گیج کننده که برای حتی پیدا کردن نام یک بیمار باید مدتها در دفتر جستجو کنید ، دست و پنجه نرم کنید و در نتیجه تمامی کارها را با چند کلیک انجام دهید.

از کاربردهای نرم افزار سالنامه الکترونیک می توان به ثبت نوبت ، لغو یا کنسل کردن نوبت ، جابجایی نوبتها ، مشاهده نوبت روزهای بعدی یا حتی قبلی و جستجوی نوبتها با نام و یا شماره تماس اشاره کرد و نظر به پنل کاربری نرم افزار حتی می توان به راحتی نوبتهای خالی را مشاهده کرد تا دچار سردرگمی در نوبتدهی نشوید. در ادامه مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با مزایای نرم افزار آشنا شوید .

سالنامه الکترونیک سلامت

مزایای نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت چیست ؟

  • قابل استفاده با گوشی و تبلت : نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت نرم افزاری است چند منظوره که علاوه بر کامپیوتر در گوشی موبایل و تبلت نیز قابل مشاهده است و بدین ترتیب کار نوبتدهی را برای یک مرکز پزشکی بسیار راحت می کند.
  • تحت وب بودن : قابلیت آنلاین بودن یک نرم افزار کمک بزرگی به پیشبرد اهداف یک مرکز پزشکی دارد ، چرا که در هر زمان و هر مکان قابل دسترسی بوده و توانایی انجام دورکاری توسط کارمند و منشی امکانپذیر است ، ازین رو نرم افزار سالنامه الکترونیک هم ازین قابلیت برخوردار بوده و به راحتی با اتصال به اینترنت می توان به این نرم افزار وارد شد و به ثبت نوبت پرداخت.

سالنامه الکترونیک سلامت

  • قابلیت انجام دورکاری : با تهیه نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت قادر به دور کاری خواهید بود و نیازی به حضور در محل کار برای نوبت دهی حضوری نخواهید داشت و برای روزهای کرونایی بسیار مناسب است.
  • پنل کاربری آسان : نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت دارای پنل کاربری راحتی بوده که برای استفاده از آن نیاز به آموزش خاصی نخواهید داشت و تمامی پنل های نرم افزار واضح و قابل فهم است. بدین لحاظ تنها با یک کلیک وارد فضای مورد نیاز شوید. همچنین با استفاده از این نرم افزار مطب می توان با توجه به سرعت بالای آن بدون اتلاف وقت به رزرو و ثبت نوبت پرداخت.
  • قابلیت جستجوی نوبت بیمار : بر خلاف سالنامه های دفتری که به سختی می توان نام بیماری را در دفتر شلوغ پیدا کرد ، در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، از طریق شماره تماس و یا نام و نام خانوادگی جستجوی نوبت بیمار قابل انجام است و همچنین با یک کلیک به نوبت های روز بعد و یا حتی روزهای قبلی به منظور بررسی نوبت قبلی یک بیمار دسترسی پیدا کرد.  

سالنامه الکترونیک سلامت

  • بدون محدودیت : نرم افزار سالنامه الکترونیک ، نرم افزاری است که می توان در آن بدون محدودیت نوبتدهی و به تعداد بینهایت انجام داد که این قابلیت قابل برنامه ریزی می باشد ، در صورتی که سالنامه های دفتری تنها تا پایان سال قابلیت نوبتدهی دارند.
  • تعیین روزهای تعطیل : با مشخص کردن روزهای تعطیل و غیر تعطیل در این نرم افزار می توان از ایجاد سردرگمی در ثبت نوبت و یا ثبت نوبت اشتباه در روزهای تعطیل و غیرکاری جلوگیری بعمل آورد. گرچه در مراکز شبانه روزی تصویربرداری پزشکی یا بیمارستانها که در روزهای تعطیل و یا شبها به کار خود ادامه می دهند و نیاز به نوبتدهی دارند ، نیازی به مشخص کردن این روزها نمی باشد.
  • ارسال پیامک نوبت : نرم افزار سالنامه الکترونیک از این قابلیت برخوردار است که به راحتی و بدون معطلی بعد از ثبت نوبت ، به صورت مستقیم برای مراجعه کننده پیامک نوبت بعدی را ارسال نمایید و بدین ترتیب بیمار نوبت خود را بصورت ثبت شده در گوشی خود خواهد داشت و در صورت فراموش کردن نوبت می تواند به صفحه پیامک های خود سری بزند.
  • ارسال پیامک پرداخت : در نهایت با نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت قابلیت ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک برای مراجعه کننده را خواهید داشت که با سهولت در امر پرداخت غیرحضوری دو مزیت دارد که یکی به نفع بیمار در جهت صرفه جویی در زمان و دومی به نفع مطب به منظور جلوگیری از تجمع بیماران و شلوغی بیش از حد برای پرداخت هزینه خواهد بود.

سالنامه الکترونیک سلامت

برای آشنایی بیشتر با مزایای این نرم افزار می توانید به صفحه مزایای نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت مراجعه نمایید. 

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

مقالات مشابه


logo