چگونه از سالنامه الکترونیک سلامت استفاده کنیم ؟

اشتراک گذاری :

سالنامه الکترونیک سلامت همانند سالنامه های دفتری است که هر ساله برای محیط کارتان تهیه می کنید ، با این تفاوت که سالنامه سپاس تحت وب بوده و بدون محدودیت زمانی و مکانی همراهتان است. این نرم افزار مخصوص پزشک و منشی بوده و حتی در کلینیک ها و مراکز رادیولوژی و بیمارستان ها ، یا سالن ها و کلینیک های زیبایی برای نوبت دادن به جای دفترها و سررسیدهای کاغذی کاربرد خوبی دارد. با استفاده از سالنامه الکترونیک شما دیگر نیازی به دفترهای نوبت دهی ندارید ، چرا که سالنامه الکترونیک سلامت این کار را به صورت آنلاین برایتان انجام می دهد.

سالنامه الکترونیک سلامت قابلیت نصب بر روی گوشی همراه ، کامپیوتر و تبلت را دارد که کار را بسیار راحت و آسان کرده و با این آپشن شما دیگر به سیستم های کامپیوتری محدود نیستید و حتی می توانید در محیط خارج از محل کارتان هم به مراجعه کننده ها نوبت دهید. در سیستم سالنامه الکترونیک سلامت روزهای تعطیل قابل تعریف هستند ، اینگونه دیگر شما برای نوبت دهی سردرگم نشده و به صورت اشتباهی نوبت ثبت نمی کنید.

سالنامه الکترونیک سلامت تحت وب بوده و از امنیت بالایی برخوردار است . این با پنل کاربری راحتی که دارد شما را از آموزش بی نیاز می کند. با سالنامه الکترونیک می توانید روزانه بینهایت نوبت ثبت کنید ، نوبت جلسه بعد را به مراجعه کننده بدهید تا همان لحظه پیامک نوبت برایشان ارسال شود . با سالنامه الکترونیک سلامت مراجعه کننده ها به صورت کتبی و ثبت شده نوبت جلسه بعدشان را دارند و دیگر امکان فراموشی نوبت نیست. سالنامه الکترونیک سلامت قابلیت کنسل کردن نوبت و حذف و جابجایی را دارد که با بهره گیری از آن می توانید از دفترهای نوبت دهی ، خط خطی و شلوغی خلاص شوید.

سالنامه الکترونیک

چگونه از سالنامه الکترونیک سلامت استفاده کنیم ؟

طریق لینک وارد سامانه می شوید و نام کاربری و رمز عبور مختص به خودتان را وارد می کنید. حال شما وارد فضای برنامه شده اید و می توانید از سه خط بالای برنامه وارد منو شده و در آنجا نوبت های گرفته شده را مشاهده کنید و در آن برنامه مورد نظرتان را جستجو کنید و با این روش قادر به تماشای تمامی نوبتهای مربوط به آن روز هستید. گزینه بعدی نوبت روزهای جاری است که با جستجوی تاریخ مورد نظرتان می توانید نوبتهای ثبت شده را مراجعه کنید.

گزینه سوم گزینه ثبت نوبت است که با ورود به آن می توانید روزها و تاریخ ها را مشاهده کنید و با ورود به روز مورد نظر امکان دیدن نوبتهای ثبت شده و خالی را همرا با ساعت مورد نظر را دارید تا نوبت جدید را ثبت کنید و گزینه آخر جستجوی بیمار است که با جستجوی نام ، نام خانوادگی ، شماره تماس فرد جزئیات نوبت مربوط به فرد را ببینید.

کاربردهای سالنامه الکترونیک سلامت :

* سالنامه الکترونیک سلامت قابلیت جستجوی نوبت بیمار با نام شخص ، شماره تماس و کد ملی دارد تا شما بتوانید با یک جستجوی ساده به اطلاعات مربوط به نوبت آن شخص اعم از روز و ساعت نوبت دسترسی پیدا کنید. بدین ترتیب شما از سر در گمی برای پیدا کردن نوبت بیمار در دفترهای شلوغ نوبتدهی رهایی می یابید.

* سالنامه الکترونیک سلامت به دلیل تحت وب بودن قابلیت استفاده توسط چند کاربر را در یک مکان و یا مکان های مختلف دارد . برای مثال اگر شما در محیطی مشغول به کار باشید که چند منشی دارد ، می توانید همگی با نام کاربری و رمز عبور مختص به خودتان وارد برنامه شوید و نوبت ها را ساماندهی کنید.

* سالنامه الکترونیک سلامت دارای سرعت بالا بوده و با توجه به اینترنت کشوری برایتان مشکلی ایجاد نمی کند.

*  با سالنامه الکترونیک سلامت می توانید برای مراجعه کننده لینک پرداخت را از طریق پیامک بفرستید تا اگر شخصی برای مثال کیف پول و کارت بانکی همراهش نبود بتواند بطور مستقیم وارد صفحه مربوط به هزینه اش شود و پرداختی های مربوطه را انجام دهد.

مزایای سالنامه الکترونیک سلامت چیست ؟

  • پنل کاربری سالنامه الکترونیک سلامت به نحوی طراحی شده تا استفاده آن برای همه افراد ، راحت باشد و نیازی به دانش و اطلاعات زیاد یا آموزش خاصی نداشته باشد.
  • سالنامه الکترونیک سلامت در تمامی گوشی های هوشمند و کامپیوترهای متصل به اینترنت قابل استفاده می باشد.
  • برنامه سالنامه الکترونیک سلامت دارای برنامه نوبت دهی به بیماران به تعداد بینهایت و بدون محدودیت بوده و بدین ترتیب مراکزی که مراجعین زیادی دارند ، می توانند برنامه نوبتدهی با هر تعداد ایجاد کنند تا مانند دفاتر نوبتدهی به مشکل بر نخورند.
  • قابلیت استفاده توسط چند کاربر مختلف حتی در مکان های متفاوت و خارج از محل کار در سالنامه الکترونیک سلامت طراحی شده است و برای مراکز و پزشکانی که در مکان های مختلف مطب دارند ، کارایی بسیاری دارد.
  • سرعت بالا در ثبت و رزرو نوبت از دیگر مزایای سالنامه الکترونیک سلامت می باشد که این امکان را می دهد با وجود سرعت پایین اینترنت در کشور بتوان به راحتی نوبت بیماران را در این برنامه ثبت کرد.
  • امکان تعیین روزهای تعطیل  و یا حذف روزهای تعطیل از محیط داخلی نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت کمک می کند تا منشی مطب برای بیمار نوبت اشتباه در روز تعطیل ثبت نکند.
  • امکان ارسال پیامک حاوی روز و مشخصات نوبت بیمار بلافاصله پس از ثبت نوبت برای شخص از دیگر مزایای سالنامه الکترونیک سلامت است که نوبت بیمار بعنوان یک یادداشت در گوشی موبایل وی ثبت می شود و در صورت فراموشی با مراجعه به پیامک ارسالی می تواند از تاریخ و ساعت دقیق خود اطلاع پیدا کند.
  • و در نهایت سالنامه الکترونیک سلامت دارای امنیت بالا جهت حفظ اطلاعات بیماران است.

مطالب مرتبط آیا استفاده از سالنامه الکترونیک سلامت برای مطب ها مقرون به صرفه است ؟

نرم افزار پزشکی سپاس 92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

مقالات مشابه


logo