تشخیص بیماریها با نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ

اشتراک گذاری :

با پیدایش علم تصویربرداری پزشکی ، بسیاری از بیماری ها بوسیله این روش و با عکسبرداری از داخل بدن بیمار ، به موقع تشخیص داده شده و درمان می شود که تا قبل از آن قابل تشخیص و درمان نبود . ازین رو با پیشرفت علوم و  فناوری در بخش تصویربرداری پزشکی و ظهور نرم افزارهای مختلف که به بخش درمان کمک بسزایی می کند ، برای مشاهده تصاویر رادیولوژی ، نرم افزاری ابداع شده به نام نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی که به عنوان جایگزینی مناسب برای فیلم های رادیولوژی و کلیشه های کاغذی محسوب می گردد که در ادامه به توضیح درباره این نرم افزار و تشخیص بیماریها بوسیله آن می پردازیم.

حذف فیلم رادیولوژی

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ چیست ؟

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ ، یک نرم افزار کاربردی و مفید ، مختص مراکز تصویر برداری پزشکی می باشد که در این نرم افزار که برای مشاهده تصاویر رادیولوژی در موبایل ، تبلت و یا لپ تاپ طراحی شده ، به طور هوشمندانه ای ، فیلم رادیولوژی حذف گردیده و QR Code  ، جایگزین آن شده است . بدین منظور در این نرم افزار پس از انجام تصویر برداری و ثبت تصاویر بیمار ، کارشناس مربوطه تمامی تصاویر انتخابی پزشک معالج را ، بر روی کیو آر کد بیمار ارسال می کند. لذا برای مشاهده تصاویر کافیست کیو آر کد بیمار را توسط بارکد خوان اسکن کرده و تصاویر رادیولوژی بیمار را مشاهده نمایید.

همچنین از دیگر نکات مثبت نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ ، ارسال ریپورت بر روی کیو آر کد است ، بدین صورت که پس از آماده شدن ریپورت بیمار ، تکنسین جواب را بر روی کیوآر کد فرد ارسال می کند و با این روش دیگر نیازی به حضور بیمار یا همراه وی در مرکز تصویربرداری جهت تهیه گزارش تصاویر نمی باشد و از هزینه های تهیه کاغذ و پاکت و پرینتر صرف نظر می شود .

مشاهده تصاویر رادیولوژی در موبایل

تشخیص بیماریها با نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی  PPQ

از آنجا که نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ ، جایگزین فیلم رادیولوژی می باشد ، ازین رو تمامی تصاویری که بر روی فیلم رادیولوژی قابل چاپ است ، در این نرم افزار قابل مشاهده می باشد که از آن جمله می توان به تصاویر رادیولوژی ساده ، سی تی اسکن ، ام آر آی ، ماموگرافی ، پانورکس و ... اشاره داشت. در نتیجه تمامی مواردی که تصویربرداری پزشکی مورد نظر برای تشخیص بیماری انجام می گیرد ، با نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ هم نمایش داده می شود که به عنوان مثال می توان انواع رادیولوژی برای تشخیص شکستگی ها ، سی تی اسکن مغز برای تشخیص ضربه مغزی ، سی تی اسکن شکم و لگن تزریقی برای تشخیص انواع توده و کنسر ، ام آر آی مغز برای بررسی سکته مغزی و انواع تومورهای مغزی و ... را نام برد.

مزایای نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ

  • نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ با سرعت پایین اینترنت هم قادر به نمایش تصاویر در سریع ترین زمان ممکن می باشد.
  • قابلیت نمایش تصاویر رادیولوژی به واسطه گوشی هوشمند ، تبلت ، لپ تاپ 
  • فضای داخلی نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ ، بدون پیچیدگی بوده و استفاده از آن نیاز به آموزش خاصی ندارد.
  • نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  مناسب ترین جایگزین برای فیلم رادیولوژی ، پرینتر و... می باشد.
  • نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  از امنیت بالایSSL  برخوردار می باشد.
  • امکان ارسال ریپورت از طریق نرم افزار بر روی بارکد بیمار .

فیلم رادیولوژی چیست

چگونه از نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ استفاده کنیم ؟

به منظور استفاده از فیلم رادیولوژی PPQ یا به بیان دیگر برای مشاهده تصاویر رادیولوژی بیمار توسط این نرم افزار نیاز به گوشی هوشمند یا تبلت و یا کامپیوتر می باشد که متصل به اینترنت باشد و همچنین نرم افزار بارکد اسکنر که در بیشتر گوشی های هوشمند وجود دارد و البته در صورت نبود این نرم افزار بصورت رایگان از اینترنت دانلود می شود. پس از ورود به نرم افزار بارکد اسکنر باید بارکد دوبعدی بیمار را که مرکز رادیولوژی ارائه کرده روبروی دوربین موبایل بگیرید تا به راحتی و با سرعت بالا تصاویر بصورت تحت وب در مرورگر گوشی به نمایش در آید. در صورت استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید از دستگاه بارکدخوان فروشگاهی از نوع دوبعدی استفاده کنید.

آیا می توان به کمک نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ ، تصاویر رادیولوژی بیمار را در دنیای مجازی به اشتراک گذاشت ؟

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  ، نرم افزاری تحت وب بوده و تمامی تصاویر اطلاعات مربوط به بیمار در فضای ابری باقی می ماند. بدین ترتیب تصاویر به جهت دیجیتالی شدن ، بر خلاف فیلم رادیولوژی ، قابلیت ارسال از طریق فضای مجازی را دارند و با استفاده از نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  ، قادر خواهید بود بدون فوت وقت و صرف هزینه ، تصاویر را به راحتی با افراد دیگری (به عنوان مثال پزشک معالج یا پزشکان در شهر یا کشور دیگر برای مشاوره) به اشتراک بگذارید.

در نتیجه با این روش می توانید به راحتی با دیگر پزشکان مشورت کنید و از نظراتشان برای درمان بهره ببرید ، چرا که گاهی یک پزشک به تنهایی نمی تواند نظر قطعی و درستی در مورد بیماری دهد و نیاز به مشورت و جلساتی با دیگر پزشکان پیدا می کند ، حال نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ ، یک نرم افزار کاربردی در این حوزه به شمار می رود. از آنجا که از اسفند سال 1398 با شیوع بیماری کرونا ، بسیاری از پزشکان اقدام به ویزیت اینترنتی نموده اند ، کما اینکه با فروکش کردن این بیماری ، هنوز هم ویزیت های غیرحضوری ادامه دارد ، نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی برای مشاهده تصاویر توسط پزشک در ویزیت های غیرحضوری ، بسیار مفید فایده بوده و هست.

نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی

آیا نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ ، می تواند به هزینه های گزاف خرید فیلم رادیولوژی پایان دهد ؟

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ در واقع با هدف پایان دادن به تمامی هزینه های مربوطه خرید فیلم رادیولوژی و مشکلات چاپ آن ابداع شده است. ازین رو نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  به تنهایی قادر به حذف مشکل خرید فیلم رادیولوژی ، هزینه چاپگرهای فیلم رادیولوژی ، پرینترها ، حذف هزینه های کلیشه ، چاپ کاغذی و سی دی و ... می باشد و بسیار به صرفه تر و کم هزینه تر از قیمت تمامی این پروسه ها جهت ارائه به بیمار آماده می شود.

در نهایت نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ جایگزینی مناسب برای فیلم رادیولوژی می شود و در شاخه های ام آر آی ، سی تی اسکن ، ماموگرافی ، رادیوگرافی و... کاربرد دارد و پزشک کلینیسین و حتی بیمار با نصب نرم افزار بارکد خوان بر روی گوشی موبایل خود ، قادر به مشاهده تصاویر به صورت تحت وب بوده و در صورت نیاز می تواند آنها را چاپ کند .

آیا نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ در سرعت بخشیدن تشخیص بیماری ها نقش دارد ؟

بله. نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ یک نرم افزار تحت وب است که تصاویر بیمار را پس از اسکن بارکد مربوط به شخص بدون معطلی نمایش می دهد و در این نرم افزار قابلیت بزرگنمایی تصاویر فعال است که پزشک با استفاده از این قابلیت از کوچک ترین مشکلات نیز مطلع می شود. در ضمن امکان اشتراک تصاویر اصلی بدون افت کیفیت از طریق اینترنت در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ فراهم است که کار را نسبت به گذشته بسیار راحت تر و سریع تر می کند. بدین ترتیب با استفاده از این نرم افزار اگر فردی نیاز به تشخیص اورژانسی داشته باشد و پزشک حضور نداشته باشد به راحتی و بدون معطلی می تواند به سرعت تصاویر را برای پزشک ارسال نماید تا از اتلاف وقت جلوگیری شود.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

مقالات مشابه


logo