چگونه نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت را تهیه و استفاده کنیم؟

اشتراک گذاری :

با ظهور تکنولوژی های مختلف در همه عرصه ها ، عموماً همه افراد در هر بخشی ، کاغذ و خودکار را کنار گذاشته اند و به این فناوریهای نوین روی آورده اند ، از جمله بخش پزشکی یکی از موارد مهمی است که سیستمی شدن و آنلاین بود آن در جهت ارتقاء سطح پزشکی کشور و بهبود رفاه حال بیماران بسیار کمک کننده است. بدین منظور در این مقاله به توضیح درباره نرم افزار مطب برای نوبتدهی توسط منشی ابداع شده است ، می پردازیم.

سالنامه الکترونیک سلامت چیست ؟

سالنامه الکترونیک سلامت نوبت دهی در واقع نسل جدید دفترهای نوبت دهی در مطب پزشکان است که برای ثبت نوبت آینده بیمار از آن استفاده می کردند ، حال با پیشرفت تکنولوژی ، نرم افزاری روانه بازار شده است با نام نرم افزار الکترونیک سلامت. همان طور که از نام آن پیداست ، یک سالنامه الکترونیک بدون دخالت دفتر و قلم است و تنها برای استفاده از آن نیاز به یک گوشی موبایل هوشمند ( اندروید ، IOS  ) و یا تبلت و کامپیوتر دارید ، چرا که یک نرم افزار تحت وب بوده و با کلیک بر روی لینک نرم افزار ، وارد فضای آن می شوید و تمامی کارهایی که در گذشته در دفتر نوبت دهی انجام می دادید ، در این نرم افزار قابل انجام است .

 

برای تهیه و نصب نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت نوبت دهی نیاز به سیستم خاصی است؟

نرم افزار سالنامه الکترونیک یک نرم افزار تحت وب است که بر روی گوشی موبایل ، تبلت و کامپیوتر قابل اجرا است و نیاز به سیستم یا ابزار خاصی برای تهیه و نصب آن نداشته و همه مراحل آنلاین انجام می شود و با توجه به اینکه پنل کاربری این نرم افزار بسیار آسان می باشد ، ازین رو نیاز به آموزش خاصی هم نداشته و به راحتی حتی با کمترین اطلاعات استفاده از کامپیوتر و یا گوشی موبایل قابل استفاده می باشد.

سالنامه الکترونیک سلامت

چگونه نرم افزار سالنامه الکترونیک را تهیه و نصب کنیم ؟

جهت تهیه نرم افزار و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 09115964992 با ما در ارتباط باشید . پس از تهیه اشتراک ، یک حساب کاربری مختص مطب برایتان آماده و ارسال می شود ، حال جهت ورود به نرم افزار نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید ، با وارد کردن این دو گزینه و یک کد یکبار مصرف ، وارد محیط نرم افزار می شوید . اگر در مطب بیشتر از یک منشی مشغول به کار است ، می توانید برای هر کدام به صورت جداگانه نام کاربری تهیه کنید تا پس از ثبت نوبت برای بیمار ، در قسمت ثبت کننده ، نام منشی ثبت شود . پس از ورود به نرم افزار دو گزینه پیشخوان و ثبت نوبت را در پیش رو خواهید داشت .

سالنامه الکترونیک سلامت

گزینه ثبت نوبت دارای گزینه های متعددی از جمله :

نوبت های گرفته شده : در این گزینه نوبت هایی که توسط منشی ها ثبت شده است به صورت یک لیست و پشت سر هم نمایش داده می شود ، همراه با روز ، تاریخ ، ساعت نوبت بیمار ، نام بیمار ، شماره تماس بیمار ، نام ثبت کننده نوبت و تاریخ و ساعتی که در آن نوبت برای بیمار رزرو شده است. درضمن می توانید با وارد کردن تاریخ مورد نظر تمامی نوبت های مربوط به آن روز را مشاهده کنید .

نوبت های روزهای جاری : گزینه نوبت روزهای جاری تقریباً همانند گزینه نوبت های گرفته شده است ، با این تفاوت که در این گزینه فقط نوبت های مربوط به یک روز را مشاهده می کنید.

ثبت نوبت : در گزینه ثبت نوبت برنامه مربوط به مطب را انتخاب کرده و پس از آن وارد یک محیط تقویم مانند می شوید که در آن روزهای یک ماه را مشاهده می کنید و برای ورود به ماه بعد در آخر صفحه روی صفحه بعد کلیک کنید. با این روش می توانید ماه های آینده را هم نیز مشاهده و نوبت ثبت کنید . برای ثبت نوبت وارد روز مد نظر شده و با ورود به آن روز، یک جدول آماده همراه با ساعت و مشخصات و نوبت های ثبت شده پیش رو خواهید داشت و با مشاهده نوبت های از پیش رزرو شده می توانید نوبت های خالی را مشاهده کرده و برای بیمار جدید به راحتی و بدون معطلی با وارد کردن نام و شماره تماس نوبت رزرو کنید. ناگفته نماند که با دارا بودن پنل پیام کوتاه ، پس از ثبت نوبت و تایید نهایی ، پیامک نوبت برای مشتری آنی ارسال شده و تاریخ و ساعت نوبت بعدی را یادآور می شود.

سالنامه الکترونیک سلامت

جست و جوی بیمار : این گزینه مختص یافتن یک بیمار خاص است. به فرض مثال اگر بیمار نوبت خود را فراموش کرده باشید و با مراجعه به شما جویای جزئیات نوبت بعد شود می توانید با ورود به این گزینه و با وارد کردن  نام و نام خانوادگی و یا شماره تماس ، جزییات نوبت بیمار را مشاهده کنید .

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

 

مقالات مشابه


logo