رهایی از هزینه های گزاف خرید فیلم رادیولوژی

اشتراک گذاری :

همانطور که می دانید به دلیل عدم تولید فیلم رادیولوژی در داخل کشور و نبود امکانات کافی برای عرضه آن ، مجبور به تهیه آن از کشور های تولید کننده هستیم. به این دلیل با قیمت ارز بین المللی آنها را تهیه می کنیم که با توجه به تورم روز افزون و قیمت صعودی ارز ، خرید این فیلمها ، تنها برای ارائه تصاویر پزشکی بیمار بصرفه نیست و باید به دنبال دستاوردی جدید به عنوان جایگزین فیلم رادیولوژی در قالب نرم افزار باشیم.

چرا فیلم رادیولوژی قیمت بالایی دارد ؟

هزینه بالای فیلم رادیولوژی دو دلیل عمده دارد :

1- بعلت ترکیبات مورد استفاده در تولید فیلم رادیولوژی که از آن جمله می توان به بلورهای هالید نقره اشاره کرد. از آنجا که فلز نقره گرانقیمت است و در طی سالهای اخیر قیمت جهانی آن بالا رفته است ، لذا قیمت تولید فیلم رادیولوژی افزایش چشمگیری پیدا کرده به گونه ای که خرید آن را برای مراکز رادیولوژی غیر ممکن ساخته است.

2- فیلم رادیولوژی امکان تولید داخلی ندارد و باید از کشورهای بیگانه با قیمت ارز تهیه شود و با توجه به اینکه قیمت ارز همواره در حال افزایش است ، قیمت تمام شده تهیه فیلم رادیولوژی برای مراکز رادیولوژی هم بیشتر می شود. از سوی دیگر هزینه های گمرک و حمل و نقل از کشورهای دیگر نیز بر قیمت نهایی فیلم رادیولوژی افزوده می شود و در نهایت فیلم رادیولوژی با قیمتی بسیار بالاتر از آنچه باید به دست بیماران می رسد.

اما همانگونه که ذکر شد نرم افزارهای جدیدی برای مشاهده تصاویر رادیولوژی ابداع شده که مشکلات هزینه های گزاف فیلم رادیولوژی را حل می کند و مراکز رادیولوژی را از خرید فیلم رادیولوژی گران قیمت رهایی می بخشد. نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ یکی از این نرم افزارهاست و با امکاناتی که دارد امکان نمایش تصاویر رادیولوژی بیماران را در موبایل و تبلت بصورت آنلاین فراهم می سازد.

مقالات دیگر : بارکد تصاویر پزشکی

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ جایگزینی برای فیلم رادیولوژی گران قیمت است که جدای از بصرفه بودن ، دارای امکاناتی است که ارزش آن را بیش از پیش می کند. با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ تصاویر بیمار با حجم پایین در فرمت JPEG ( نه در فرمت تصاویر پیچیده و حجیم رادیولوژی ) اما کیفیت و سرعت بالا در گوشی هوشمند و تبلت و یا کامپیوتر بصورت آنلاین قابل نمایش است و امکان دسترسی به ریپورت پزشک رادیولوژیست هم در آن فراهم می باشد. حتی قابلیت اشترک گذاری تصاویر در ویزیت های آنلاین نیز امکانپذیر است.

در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ ، کیو آر کد ، جایگزین فیلم رادیولوژی شده است به نوعی که پس از اتمام تصویربرداری از بیمار بهترین تصاویر گرفته توسط کارشناس انتخاب شده و به بارکد دوبعدی او ارسال می گردد. کیو آر کد ها به دلیل ساختاری که دارند ، قابلیت ذخیره اطلاعات خیلی بیشتری در مقایسه با بارکد های معمولی دارند چرا که ساختار آنها به صورت پیکسلی است که در کنار هم در یک پس زمینه سفید قرار گرفته اند.

اگر با کیو آر کد ها آشنایی داشته باشید ، حتما می دانید که برای مشاهده اطلاعات داخل آنها به دستگاه خاصی نیاز ندارید و تنها از طریق گوشی موبایل می توانید آن را اسکن نموده و به اطلاعات داخل آن دسترسی یابید. لذا با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ به راحتی تصاویر بیمار با استفاده از اسکن کردن بارکد دوبعدی در مرورگر موبایل بصورت تحت وب در نمایش در می آید و در هر لحظه و هر مکان امکان دسترسی به تصاویر وجود دارد.

مقالات دیگر: لینک سازی تصاویر پزشکی

یکی از مزایای نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ تحت وب بودن آن است که کار را برایتان بسیار راحت می کند به دلیل اینکه برای دسترسی به تصاویر نیاز به نرم افزار خاصی نبوده و به راحتی پس از اسکن بارکد بصورت آنلاین تصاویر قابل مشاهده است. تمامی تصاویر بر خلاف سایر نرم افزار ها از کیفیت بالایی برخوردارند و در مقابل برای مشاهده آنها معطل نخواهید شد به این دلیل که از جدید ترین متد ها در آن استفاده شده تا بدون معطلی به تصاویر دسترسی داشته باشید.

چگونه از فیلم رادیولوژی PPQ استفاده نماییم ؟

پس از اتمام تصویر برداری از بیمار ، تمامی تصاویر به کیو آر کد ارسال می گردد که مراکز می توانند آنها را بر روی یک کارت مخصوص چاپ کنند و یا لینک آن را از طریق پیامک برای بیمار ارسال نمایند. برای مشاهده تصاویر ، پزشکان یا حتی خود بیماران می توانند از گوشی موبایلی که در اختیار دارند استفاده نمایند تا در کسری از ثانیه تمامی اطلاعات داخل آن به نمایش گذاشته شود. البته برای نمایش تصاویر در مراکز بزرگ تر همچون کلینیک ها و بیمارستان ، کامپیوتر نیز قابل استفاده است.

چرا توصیه ما نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ است ؟

از مهم ترین دلایل ابداع نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  ، حذف کامل فیلم رادیولوژی از بخش تصویر برداری پزشکی است تا با استفاده از آن ، از خرید فیلم رادیولوژی و صرف هزینه های گزاف برای تهیه آن رهایی یابید. از طرفی علاوه بر ارائه تصاویر بیمار ، می توانید ریپورت پزشکی را نیز از طریق کیو آر کد به بیمار ارائه دهید. از این رو دیگر نیاز به حضور بیمار در مراکز تصویر برداری برای تهیه جواب نمی باشد که این خود یک مزیت به شمار می آید و از شلوغی و هم همه مراکز جلوگیری می کند. از سوی دیگر مراکز تصویر برداری برای ارائه جواب از تهیه کاغذ و پاکت نامه بی نیاز می گردند.

یکی دیگر از مزایای نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ ، تعداد کم تصاویر است که کار را برای پزشکان راحت کرده چرا که دیگر نیازی نیست که تعداد زیادی تصویر را مشاهده نمایند و وقت آنها هدر رود بلکه تنها با مشاهده تصاویر اصلی می توانند سریع تر به تصاویر بیمار دسترسی داشته باشند ، حتی در زمان جراحی و یا در بخش اورژانس بیمارستان.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا برای خرید نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ با شماره 09111366703 تماس حاصل فرمایید.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

 

مقالات مشابه


logo