مزایای سالنامه الکترونیک سلامت چیست ؟

اشتراک گذاری :

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت همانطور که از نامش پیداست نرم افزاری است که به عنوان یک سالنامه آنلاین و تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد و مخصوص مطب برای استفاده منشی و پزشک در جهت نوبت دادن به بیماران مطب می باشد و به دلیل تحت وب بودن  سالنامه الکترونیک سلامت در همه وقت و همه مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد ، چه در مطب و محل کار و چه در منزل . از کاربردهای سالنامه الکترونیک سلامت قابلیت استفاده در درمانگاه ها ، کلینیک ها ، بیمارستان ها ، مراکز رادیولوژی و ام آر آی و ... می باشد و با توجه به اینکه مراکز درمانی دارای مراجعات زیادی بوده و استفاده از سررسید و دفتر نوبتدهی در این مراکز بسیار سخت و با مشکلات فراوان همراه می باشد ، ازین رو نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت به کمک آمده و با تعریف برنامه برای هر پزشک می توان به صورت آنلاین ، نوبتدهی بیماران را انجام داد.

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت به گونه ای طراحی شده است که برای هر پزشک در مطب تعریف می شود و برنامه کاری روزانه بر اساس شیفت پزشک تنظیم می گردد. لذا در صورتی که پزشکی دارای دو مطب باشد ، در روزهای کاری متفاوت ، می توان دو برنامه کاری برای هر مطب تنظیم کرده تا براحتی منشی های هر مطب بتواند برای هر برنامه نوبتدهی نمایند.

سالنامه الکترونیک سلامت

مزایای سالنامه الکترونیک سلامت :

* نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت دارای پنل کاربری آسان و بدون تکلف و پیچیدگی بوده که به راحتی توسط پزشک و منشی قابل استفاده می باشد و نیاز به آموزش و ابزار خاصی برای نوبت دهی ندارد و تنها با داشتن یک گوشی موبایل ، تبلت یا لپ تاپ و ایجاد اتصال به اینترنت می توان در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت به ثبت نوبت پرداخت.

* در صورتی که پزشکی دو مطب داشته باشد ، امکان ایجاد برنامه نوبتدهی برای هر مطب وجود دارد و در کنار آن اگر پزشکی بجز ویزیت ، خدمات دیگری نیز انجام دهد که باید برای آن ها زمان بندی داشته باشد ، به راحتی می توان برنامه ای برای خدمات دیگر بصورت جداگانه ایجاد کرد. بعنوان مثال پزشک ارتوپد در مطب خود مواردی نظیر گچ گرفتن ، جراحی های کوچک و ... انجام می دهد که برای این موارد هم نیاز به برنامه ریزی دارد که نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت از چنین قابلیتی برخوردار می باشد. در صورتی که برای این منظور باید دفتر نوبتدهی جدا اختصاص داده می شد که این یعنی صرف هزینه بیشتر و همچنین مصرف کاغذ و دفتر بیشتر که آن هم به منزله قطع درختان زیادتری است.

* در صورتی که مرکز درمانی یا کلینیک دارای چند پزشک باشد ، باید نرم افزار مطب توسط هر پزشک جداگانه تهیه گردد و برنامه های هر پزشک مجزا در سالنامه الکترونیک سلامت ثبت شود ، تا منشی هر پزشک بتواند به راحتی در برنامه پزشک خود نوبتدهی کند. برای مثال می توان به کلینیک زیبایی یا مرکز رادیولوژی و سونوگرافی اشاره کرد که دارای چند پزشک بوده و مواردی مختلف در روزهای مختلف هفته انجام می گیرد که بدین منظور می توان از نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت برای نوبتدهی اختصاصی برای هر پزشک و هر نوع خدمت استفاده کرد.

* نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت مجهز به گزینه جستجو با نام و نام خانوادگی و شماره موبایل برای یافتن نوبت بیماران می باشد. اصولاً در مطب هایی که مراجعین بیشتری دارد و نیاز به این است که نوبت بعدی بیماران در بازه طولانی مدت ثبت شود ، این اتفاق بیشتر رخ می دهد که بیماران نوبت خود را فراموش کنند ، لذا استفاده از نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت این قابلیت را برای شما فراهم می سازد که به سادگی مشکل نوبت بیماران را حل کنید.

سالنامه الکترونیک سلامت

* نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت دارای گزینه برنامه روز جاری برای یافتن برای نوبت بیماران در روزی خاص و در صورت لزوم پرینت گرفتن آنها می باشد.

* نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت دارای امنیت بالا در ثبت اطلاعات می باشد و لذا امنیت بالای این نرم افزار باعث جلوگیری از دسترسی هکرها و حمله های سایبری می شود و به راحتی می توانید به ثبت نوبت بپردازید.

* در صورت داشتن چند منشی و کاربر می توان برای هر منشی یک نام کاربری تعریف کرد و این امکان وجود دارد که همزمان توسط چند کاربر در مکان های مختلف از نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت بدون اتلاف وقت در ثبت نوبت استفاده شود.

* ارسال پیامک نوبت به بیماران از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد. ازین رو سالنامه الکترونیک سلامت با ارسال روز و ساعت نوبت بیماران به گوشی بیمار ، از ایجاد سردردگمی در نوبتدهی به بیماران جلوگیری کرده و نیازی به تماس مجدد برای یاداوری نوبت نمی باشد.

* امکان ارسال لینک پرداخت پیش از مراجعه به مطب در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت وجود دارد ، بطوری که لینک پرداخت توسط نرم افزار ارسال گردیده و بیمار با پرداخت آنلاین قبل از مراجعه به پزشک یا کلینیک در زمان نوبت خود بدون معطلی های بعدی برای پرداخت هزینه به مطب مراجعه می کند. لازم به ذکر است که این قابلیت با وجود بیماری کرونا و غیرحضوری شدن بسیاری از کارها کمک بزرگی برای رهایی از معطلی و صرفه جویی در زمان می کند.

* با توجه به سرعت محدود اینترنت در کشور ، نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت دارای سرعت بالا در ثبت نوبت می باشد.

* در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت می توان روزهای تعطیل و غیر تعطیل را مشخص کرد تا بدون ایجاد تداخل و مشکل نوبتدهی انجام گیرد.

* افزایش درآمد : به دلیل قابلیت استفاده در گوشی و اینترنت ، استفاده در هر زمان و مکان میسر می گردد و لذا توانایی دورکاری و استقرار نیروها در مکان های مختلف را دارد. برای مثال پزشکی که دارای دو مطب است می تواند در روزی که در مطب دیگر حضور ندارد ، با دایورت کردن تلفن ، تمام تماس های بیماران جهت گرفتن نوبت را در مطبی که حضور دارد توسط منشی پاسخ داده و اقدام به نوبتدهی مطب دوم خود در سالنامه الکترونیک سلامت نماید. بدین ترتیب تمامی تماسها پاسخدهی شده و نوبتها ثبت می گردد و افزایش مراجعین و به طبع افزایش درآمد را در پی خواهد داشت. حتی در روز تعطیل و ساعت غیرکاری نیز این امر میسر می باشد که بدون مراجعه به مطب و بدون استفاده از دفتر نوبتدهی مطب به راحتی و به صورت آنلاین نوبتها ثبت گردد.

* نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت با بایگانی کردن تمامی اطلاعات مربوط به نوبت بیماران ، شما را از نگرانی درباره گم شدن و موارد دیگر فارغ می سازد و تنها با داشتن کد کاربری و رمز عبور از هر دستگاه دیگری می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

سالنامه الکترونیک سلامت

تفاوت دفتر نوبتدهی مطب با سالنامه الکترونیک سلامت ؟

  • سررسید و دفتر نوبتدهی در مطب ها در ابتدای هر سال توسط پزشک تهیه شده و به منشی داده می شود تا در این دفاتر به نوبتدهی بپردازند. اما این دفاتر دارای ایراداتی هستند و بعد از مدتی که مورد استفاده قرار گرفت ، با ایجاد خط خوردگی ها و لغو و جابجایی نوبتها دچار شلوغ کاری می شود. ازین رو سالنامه الکترونیک سلامت از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری می کند و شما می توانید با نوبت مدنظر را لغو کرده و بدون هر گونه ایجاد مشکل به راحتی نوبت بیمار را جابجا کنید.
  • در صورت داشتن دفتر نوبتدهی ، اگر بیماری تماس گرفته و از نوبت خود سوال بپرسد که آن را فراموش کرده ، به سختی می توان نوبت وی را پیدا کرد. در صورتیکه سالنامه الکترونیک سلامت با دارا بودن گزینه سرچ و جستجو شما را از این مشکل فارغ می سازد و به راحتی می توانید نوبت بیمار را با سرچ شماره موبایل یا نام پیدا کنید.
  • دفاتر نوبتدهی و سالنامه ها دارای صفحات محدود و به تعداد همان سال بوده ، در صورتی که اواخر سال باشد ، نوبتدهی برای سال آینده به بعد از تهیه سالنامه های دفتری موکول می گردد و عملاً نوبتی داده نخواهد شد. اما در مقابل سالنامه الکترونیک سلامت ، نوبتدهی به صورت بینهایت داشته و به راحتی می توان با اعمال تاریخ در سال بعد نیز نوبت دهی نمود.
  • در دفاتر و سالنامه های دفتری به تعداد همان صفحه می توان نوبتدهی نمود و بیش از تعداد سطرهای آن نوبتدهی غیرممکن است و این در صورتی است که در سالنامه الکترونیک سلامت می توان برنامه را به تعداد دلخواه حتی بینهایت تنظیم کرد.

سخن آخر

چنانچه در متن بالا گفته شد ، نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، نرم افزاری مخصوص منشی و پزشک در مطب ها ، کلینیک ها ، درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، مراکز رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی ، کلینیک های زیبایی و هر مکانی که نیاز به نوبتدهی داشته باشد ، طراحی شده است و به دلیل قابلیت تحت وب بودن آن و همچنین قابلیت استفاده در گوشی موبایل و تبلت ، این امکان را به پزشک و منشی می دهد که بتوانند در هر وقت و هر مکان به نوبتها دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر سرعت بالای این نرم افزار قابل توجه بوده که با توجه سرعت محدود اینترنت در کشور بسیار دلگرم کننده است.

همچنین قابلیت تعریف چند منشی و کاربری با نام کاربری و رمز عبور مجزا ، امکان جستجوی نوبت بیماران ، قابلیت تنظیم روزهای تعطیل و غیر تعطیل در برنامه کاری و ... از مزیت های قابل ذکر نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت است که از همه این موارد مهم تر ارسال پیامک نوبت به بیمار و ارسال لینک پرداخت هزینه می باشد. ناگفته نماند که نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت با توجه به امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهد ، بسیار به صرفه تر و به روزتر نسبت به خرید دفتر های نوبت دهی می باشد که حتی امکان دور کاری را برای منشی ها و یا خود پزشک هم فراهم می کند. البته نرم افزار سالنامه الکترونیک فقط مناسب مطب پزشکان نیست و برای آرایشگاه ها هم مورد استفاده می باشد و شما می تواند با هزینه بسیار ناچیز نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت را تهیه و استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09115964992 با ما در ارتباط باشید .

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

مقالات مشابه


logo