آیا سالنامه الکترونیک در حوزه بغیر از درمان کارآمد است؟

اشتراک گذاری :

در دنیای دیجیتال امروز ، نوبت دادن در مراکز شلوغ و پر رفت و آمد به صورت سنتی و در دفاتر نوبت یا همان سررسیدها کار پر دردسری محسوب می شود. به منظور حل این مشکل نرم افزاری ابداع شده به نام سالنامه الکترونیک که نوعی دفتر نوبت دهی به مراجعه کننده ها است، منتهی به صورت آنلاین که شما را از دفاتر و سالنامه های کاغذی راحت کرده و به شما امکان ثبت و لغو نوبت ، انتقال نوبت به روزهای دیگر و فرستادن پیامک جزئیات نوبت به مراجعه کننده می دهد. از طرفی مهم ترین مزیت این سالنامه الکترونیک با توجه به آنلاین بودن نرم افزار این است که در تمامی مکانها و زمانها همراهتان است ، چرا که قابلیت نصب بر روی موبایل و کامپیوتر و تبلت را دارد .

یکی از بهترین مزیت های این سالنامه الکترونیک ، ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک به مراجعه کننده بوده که افراد را در این روزهای شلوغ از صرف وقت اضافی رها می کند و به راحتی قبل از مراجعه می توانند اینترنتی ، وجه مورد نظر را پرداخت کنند.

نوبتدهی آنلاین

کاربرد نرم افزار سالنامه الکترونیک در مشاغل مختلف

در ابتدا سالنامه الکترونیک برای مراکز پزشکی ، مطب ها ، کلینیک ها و مراکزی ازین دست ، به منظور نوبت دادن حضوری منشی های مطب یا کارمندان کلینیک های پزشکی نوآوری شد. اما با توجه به اینکه مراکز دیگری نظیر آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و ازین قبیل مراکز نیز پر مراجعه کننده بوده و نیاز به نوبت دهی از قبل دارند تا تداخل در برنامه کاری ایجاد نگردد ، در این مراکز هم بسیار پرکاربرد بنظر می رسد. بنابراین با توجه به تحت وب بودن این نرم افزار و دسترسی به آن در هر زمان و مکان برای همه حرفه ها قابل استفاده می باشد.

مزایا نرم افزار سالنامه الکترونیک سپاس

* نرم افزار سالنامه الکترونیک دارای پنل کاربری راحت و ساده برای استفاده بوده که نیاز به آموزش خاصی ندارد و با کمترین معلومات قابل استفاده برای افراد است. به این دلیل که امروزه همگان گوشی اندروید با خود به همراه دارند و استفاده حداقل از آن را می دانند و به راحتی می توانند از سالنامه الکترونیک در گوشی خود استفاده کنند. همچنین این نرم افزار دارای سرعت بالا بوده که با توجه به سرعت پایین اینترنت در کشور ، بسیار امیدوار کننده می باشد.

* برخلاف سالنامه کاغذی و دفاتر که دارای خطوط محدود برای نوبتدهی در هر صفحه برای هر روز است، از مزایای دیگر سالنامه الکترونیک نوبتدهی بینهایت و بدون محدودیت به ازای هر روز می باشد که با توجه به تعداد مراجعه کنندگان مرکز ، قابلیت برنامه ریزی دارد. از طرفی قابلیت مشخص کردن روزهای تعطیل و غیر تعطیل در این سالنامه الکترونیک هم وجود دارد تا برای روزهای تعطیل به اشتباه نوبت ثبت نشود.

* از قابلیت های دیگر این نرم افزار سالنامه الکترونیک ، استفاده توسط چندین کاربر حتی به صورت هم زمان در دستگاه های متفاوت است. برای مثال در صورتی که یک پزشک دارای دو مطب در دو مکان متفاوت باشد ، منشی هر مطب می تواند به برنامه نوبتدهی دسترسی داشته باشد و نوبتدهی نماید. و یا در مراکز شلوغ پزشکی که دارای * چندین کاربر نوبتدهی می باشد ، هر کاربر می تواند با نام کاربری و رمز عبور مختص به خود ، بدون اختلال در کار دیگری ، نوبتدهی نماید. البته این اختصاص نام کاربری به ازای هر منشی یا کاربر هم از مزیت های دیگر این سالنامه الکترونیک می باشد.

سالنامه الکترونیک سلامت

* نرم افزار سالنامه الکترونیک دارای امنیت بالا در ثبت اطلاعات می باشد. بدین لحاظ با خیال راحت می توانید بدون نگرانی از حملات سایبری به نوبت دهی بپردازید.

* از مزیت های دیگر نرم افزار سالنامه الکترونیک قابلیت ارسال پیامک نوبت با ذکر نام ، تاریخ و ساعت نوبت مراجعه کننده می باشد. از طرف دیگر امکان ارسال لینک پرداخت به مراجعه کننده نیز وجود دارد تا بتواند قبل از رسیدن به مرکز برای انجام کار یا ویزیت شدن ، جهت پرداخت هزینه های مربوطه اقدام کند.

** نکته مهمی که باید در اینجا ذکر گردد این است که نرم افزار سالنامه الکترونیک با نوبتدهی آنلاین دو گزینه کاملاً متفاوت می باشند. چرا که سالنامه الکترونیک همان دفتر نوبت دهی تحت وب مخصوص منشی در مطب ، مرکز پزشکی و ... طراحی شده است و به هیچ وجه بیماران به این نوبت ها دسترسی نخواهند داشت. در صورتی که نوبتدهی آنلاین مخصوص بیماران می باشد و بیماران با ورود به سایت نوبت خود را در آن ثبت می کنند.

سخن آخر ،

به عنوان جمع بندی ، سالنامه الکترونیک نرم افزاری تحت وب برای نوبت دادن توسط منشی در مطب ، کلینیک ها ، سالن ها و آرایشگاه ها و بطور کل تمامی مراکزی که به نوبتدهی نیاز دارند و پر مراجعه کننده می باشند، بوده و بسیار پر کاربرد می باشد، به این دلیل که در درجه اول به عنوان یک نرم افزار آنلاین و قابل استفاده در گوشی در همه جا و همه وقت قابل استفاده می باشد و در درجه بعد قابلیت ارسال پیامک نوبت و لینک پرداخت به مشتریان را دارد.

نرم افزار پزشکی سپاس 92

اینستاگرام :  sepas92

مقالات مشابه


logo