سالنامه الکترونیک سلامت : راه حلی برای حذف دفتر نوبتدهی

اشتراک گذاری :

در گذشته برای ثبت نوبت در مطب پزشکان حتما باید به صورت حضوری به مطب مراجعه می کردیم تا از منشی مناسب ترین روز و ساعت را رزرو نماییم و بدین منظور منشی مطب ، دفتری با عنوان دفتر نوبتدهی دارای روز و ساعت مشخص و یا سالنامه ( تقویم ) داشت تا نام و نام خانوادگی فرد به همراه شماره تماس او به صورت دستی در دفتر یادداشت کند. اما حال با پیشرفت تکنولوژی تمامی این کارها به صورت کاملا الکترونیکی توسط گوشی موبایل ، لپ تاپ و تبلت انجام می شود.

از سالنامه های دفتری نوبتدهی خسته شده اید ؟ آیا به دنبال راهی برای نوبتدهی به مراجعه کنندگان بدون محدودیت هستید ؟ آیا می خواهید بدون محدودیت به نوبت های ثبت شده در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشید ؟ راه حل کار دست ماست. پیشنهاد ما به شما نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت است با همان عنوان سالنامه اما بصورت کاملا الکترونیک و تحت وب. بدین منظور با استفاده از سالنامه الکترونیک سلامت برای نوبت دهی به بیماران دیگر نیازی به دفترها و سالنامه های قدیمی برای ثبت نوبت ندارید و می توانید به صورت الکترونیک حتی به توسط گوشی موبایلتان بدون محدودیت و در محیط های خارج از محل کار نوبت رزرو نمایید و یا نوبت های ثبت شده روزهای آینده را مشاهده نمایید.

سالنامه الکترونیک سلامت

 در ادامه مقاله ما را همراهی نمایید تا بیشتر با مزایای نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت آشنا شوید .

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت چیست ؟

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت یک نرم افزار تحت وب نوبت دهی به بیماران توسط منشی است و در واقع یک نرم افزار مطب است که منشی مطب و پزشک به صورت آنلاین می توانند وارد محیط نرم افزار شده و ثبت نوبت انجام دهند. ازین رو نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت جایگزین دفتر نوبتدهی در مطب پزشکان ، کلینیک ها ، بیمارستان ها ، مراکز تصویربرداری پزشکی و سونوگرافی و ... است تا ازین پس تمامی امور نوبتدهی که در دفتر نوبتدهی نوشته می شد ، بصورت کاملا الکترونیکی در محیط نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ثبت شود ، البته با گزینه های دیگری همچون نوبت روزهای جاری ، جستجوی بیمار و ... که در امر نوبتدهی بسیار کمک کننده است.

قابل ذکر است که نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت به صورت چند کاربره قابل استفاده است ، به این صورت که پزشک می تواند برای مطب یک اکانت تهیه کند و به تعداد منشی ها حساب کاربری ایجاد نماید تا تمامی ثبت نوبت ها به نام فرد ثبت کننده در سیستم نوبتدهی قابل مشاهده باشد. همچنین محیط نرم افزار شامل گزینه هایی از جمله نوبت های گرفته شده ، نوبت های روز جاری ، ثبت نوبت و جست و جوی بیمار است که به شما قابلیت هایی از جمله جست و جوی نام و نام خانوادگی بیمار برای مشاهده نوبت هایی که تا به حال ثبت شده ، مشاهده نوبت های روزهای آینده با جست و جوی تاریخ مورد نظر و اصلی ترین قابلیت نرم افزار یعنی ثبت نوبت می دهد.

سالنامه الکترونیک سلامت

ثبت نوبت در سالنامه الکترونیک سلامت

به جهت انجام ثبت نوبت در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت برای بیمار نیاز به نام و نام خانوادگی فرد دارید ، به همراه شماره تماس و پس از گرفتن این اطلاعات وارد منوی ثبت نوبت شده و با انتخاب تاریخ و روز مورد نظر وارد آن روز شده و ساعت مورد نظر را برای بیمار با وارد کردن نام خانوادگی و شماره تماس رزرو می کنید. از دیگر نقاط قوت نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، ارسال پیامک نوبت برای بیمار است که با این روش به صورت مکتوب در پیامک ها تاریخ و ساعت نوبت بعدی را به همراه دارد . 

مزایای نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت

  • نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت دارای پنل کاربری ساده برای استفاده پزشک و منشی می باشد که نیاز به اطلاعات و آموزش خاصی ندارد و به راحتی قابل استفاده است و کسانی که آشنایی کمی با موبایل و کامپیوتر دارند ، بدون مشکل می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.
  • این نرم افزار دارای برنامه نوبتدهی به بیماران به تعداد بینهایت و بدون محدودیت است و برای پزشکانی که نیاز به نوبتدهی بیمار در سال بعد دارند ، بسیار مناسب می باشد. بدین ترتیب که می توان برنامه نوبتدهی را برای مدت طولانی تر و به تعداد بیشتر زمانبندی کرد.
  • با نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، قابلیت استفاده همزمان توسط چند کاربر حتی در مکان های متفاوت وجود دارد و برای مراکز تصویربرداری ، کلینیک ها و بیمارستان ها و یا حتی پزشکی که دارای دو مطب در دو مکان مختلف است ، بسیار مناسب بوده ، چرا که تحت وب و آنلاین بودن این نرم افزار باعث می شود تا در هر مکان تنها با سیستم یا موبایل متصل به اینترنت به نوبتها دسترسی پیدا کرد و به نوبتدهی بیماران اقدام نمود.

سالنامه الکترونیک سلامت

  • ثبت و رزرو نوبت و بطور کلی کار با نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت دارای سرعت بسیار بالا می باشد.
  • در برنامه سالنامه الکترونیک سلامت امکان تعیین روزهای تعطیل جهت جلوگیری از رزرو نوبت در روزهای تعطیلی که پزشک حضور ندارد ، وجود دارد.
  • با نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت می توان نوبت بعدی بیمار را جهت اطلاع رسانی پیامک کرد.
  • ارسال پیامک لینک پرداخت برای بیمارانی که امکان پرداخت غیرحضوری دارند ، با نرم افزار سالنامه الکترونیک وجود دارد تا تنها در زمان نوبت خود به مطب مراجعه کرده و برای پرداخت حضوری زمانی سپری نکنند و از طرف دیگر از شلوغ شدن مطب هم برای پرداخت هزینه کاسته می شود. کما اینکه به منظور ویزیت های غیر حضوری توسط پزشک نیز گزینه ارسال پیامک لینک پرداخت بسیار کمک کننده است ، چرا که بیمار بصورت حضوری مراجعه نمی کند تا هزینه را بپردازد.
  • استفاده از نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت توسط گوشی موبایل ، لپ تاپ و تبلت امکانپذیر است و منشی مطب ها و کلینیک ها را از دفتر نوبتدهی شلوغ و خسته کننده رهایی می بخشد.
  • محیط برنامه سالنامه الکترونیک سلامت دارای امنیت بالای SSL  است.

سالنامه الکترونیک سلامت

معرفی یک نرم افزار : برای آشنایی با نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ کلیک کنید.

نرم افزار پزشکی سپاس92

مقالات مشابه


logo