برای مشاهده تصاویر در نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ نیاز به چه ابزاری است ؟

اشتراک گذاری :

در گذشته بعد از انجام تصویربرداری پزشکی نظیر رادیولوژی و ام آر آی ، برای ارائه تصاویر رادیولوژی بیمار از صفحه های پلی استری به نام فیلم رادیولوژی استفاده می شد که رفته رفته با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی و البته به علت افزایش قیمت فیلم رادیولوژی ، نرم افزارهایی برای حذف فیلم رادیولوژی روی کار آمدند که یکی از این نرم افزارهای کاربردی برای ارائه تصاویر پزشکی از جمله سی تی اسکن ، ام آر آی ، ماموگرافی ، رادیوگرافی و... به بیمار ، نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  می باشد که نرم افزاری بسیار کاربردی برای مراکز تصویربرداری پزشکی کشور بوده و به جهت حذف فیلم و کلیشه از بخش رادیولوژی طراحی شده است.

اما به منظور مشاهده تصاویر در نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ تنها نیاز به یک گوشی یا تبلت و یا کامپیوتر متصل به اینترنت ، نرم افزار بارکد اسکنر و بارکد دوبعدی ارائه شده از مرکز تصویربرداری پزشکی دارید تا به کمک نرم افزار بارکد اسکنر می توانید بارکد دوبعدی را اسکن کرده که در این صورت بصورت تحت وب ، تمامی تصاویر رادیولوژی بیمار در گوشی موبایل و یا تبلت شما قابل رویت است ، البته با سرعت بالا ، کیفیت عالی و حجم کم.

حذف فیلم رادیولوژی

برای اینکه در ابتدا بدانیم نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ چیست ، با ما همراه باشید.

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ

در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ که به منظور حذف کامل فیلم از رادیولوژی و حذف هزینه ها و مشکلات مربوط به آن ابداع شده است ، از بارکد های دو بعدی بهره گرفته شده و در مقایسه با خرید فیلم رادیولوژی بسیار به صرفه تر است. چرا که خرید فیلم رادیولوژی و ارائه آن به بیمار معایب مربوط به خود را دارد و به دلیل بزرگ بودن صفحات حمل آن برای بیمار سخت است و از طرفی انبار کردن این صفحات برای مراکز تصویربرداری پزشکی جاگیر است ، بنابراین این روزها نرم افزارهای جایگزین فیلم رادیولوژی بهترین گزینه برای مراکز تصویر برداری پزشکی است و از طرفی با تهیه نرم افزار PPQ  مراکز از تهیه کاغذ برای ارائه جواب به بیمار و کلیشه های کاغذی بی نیاز می شود. در نتیجه از هزینه گزاف تهیه کاغذ هم رهایی می یابید ، به دلیل اینکه با استفاده از نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  قادر خواهید بود جواب رادیولوژی بیمار را بر روی QR Code  بیمار ارسال نمایید .

برای مشاهده تصاویر رادیولوژی پزشکی بیمار در نرم افزار  فیلم رادیولوژی PPQ  نیاز به چه ابزاری است ؟

برای مشاهده تصاویر پزشکی بیمار و حتی ریپورت آن در نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  نیاز به بارکد اسکنر دارید که نرم افزار بارکد اسکنر را می توانید از اینترنت دانلود نمایید ، پس از دانلود نرم افزار بارکد اسکنر وارد نرم افزار شده و با قرار دادن دوربین گوشی در راستای QR Code  به صورت خودکار و تحت وب تمامی تصاویر پزشکی مربوط به بیمار به صورت فایل های پشت سر هم در نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ قابل مشاهده است. البته ناگفته نماند که کیفیت تصاویر در نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  قابل قیاس با دیگر نرم افزارهای موجود در بازار نمی باشد و تصاویر رادیولوژی در عین کیفیت بالا از حجم کمی برخوردارند و به همین خاطر بدون معطلی تمامی تصاویر لود می شوند. همچنین تمامی تصاویر و حتی ریپورت بیمار قابلیت بزرگنمایی بدون کم شدن رزولوشن و وضوح تصاویر را دارد .

فیلم رادیولوژی

همانطور که کمی پیش تر گفته شد ، برای مشاهده تصاویر در نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  کافیست از نرم افزار بارکد اسکنر استفاده نمایید ، در نتیجه برای مشاهده تصاویر در نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  می توانید از گوشی موبایل هوشمند ، تبلت و یا کامپیوتر استفاده نمایید ، ناگفته نماند که برای مشاهده تصاویر رادیولوژی بیمار در کامپیوتر نیاز به دستگاه های بارکد خوان فروشگاهی خواهید داشت و در مجموع تهیه نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ در مقایسه با خرید فیلم رادیولوژی و یا  حتی سی دی و کاغذ های معمولی بسیار به صرفه تر و با کیفیت تر خواهد بود.

فیلم رادیولوژی

از مزیت های نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سرعت بالا در نمایش تصاویر در نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ
  • کیفیت بالای تصاویر رادیولوژی مطابق خروجی مدالیته مربوطه نظیر ام آر آی و سی تی اسکن و در نتیجه تشخیص بهتر پزشک معالج که کمک بزرگی به درمان بیمار می کند.
  •  قابل رویت تصاویر رادیولوژی در نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ بوسیله گوشی موبایل ، تبلت و یا کامپیوتر
  •  فضای داخلی نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ بدون پیچیدگی بوده و مناسب استفاده برای تمامی افراد است.
  • جایگزین فیلم رادیولوژی ، سی دی ها و کاغذ های چاپی
  • حذف هزینه های مربوط به خرید فیلم رادیولوژی
  • نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی دارای سرعت و امنیت بالا می باشد.
  • امکان ارسال ریپورت بیمار پس از آماده شدن بر روی QR Code

مشاهده تصاویر رادیولوژی بیمار در موبایل چه مزایایی نسبت به گذشته دارد ؟

گوشی هوشمند یک دستگاه همه کاره است که امروزه و با فراهم بودن اینترنت و تکنولوژی ، می توان به راحتی به بسیاری از امکانات دسترسی داشت و همانطور که می دانید از کودکان گرفته تا بزرگسالان به گوشی موبایل هوشمند دسترسی دارند ، چه خوب است که در راه مفید تری بتوان از این دستگاه بهره برد تا در کاهش وقت و هزینه ها موثر باشد. در گذشته حمل تصاویری نظیر ام آر آی ، سی تی اسکن و ... برای بیماران سخت و طاقت فرسا بود چرا که سایز تصاویر بزرگ بوده و قابلیت تا شدن نیز نداشتند.

از طرفی برای تهیه تصاویر بیمار ، جواب پزشک رادیولوژیست و ... باید به صورت حضوری به مراکز تصویر برداری مراجعه می کردند. اما در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ برای تمامی این مشکلات راه حلی ارائه شده تا پزشکان و بیماران عزیز در شرایطی بهتر نسبت به درمان خود اقدام نمایند.

چگونه تصاویر پر حجم رادیولوژی در موبایل قابل مشاهده است ؟

با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ . اساس کار این نرم افزار بر ساده سازی تصاویر پر حجم رادیولوژی بوده که با تبدیل فرمت این تصاویر به JPEG عکس از میزان حجم آن به طرز قابل توجهی کاسته می شود. بدین ترتیب تصاویر پیچیده رادیولوژی بصورت عکس اما بدون افت کیفیت در گوشی هوشمند بصورت تحت وب با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ قابل مشاهده می باشد.

آیا برای مشاهده تصاویر رادیولوژی در موبایل باید تصاویر را دانلود کرد ؟

با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ خیر. به دلیل اینکه این نرم افزار تحت وب بوده و تمامی تصاویر بیمار بصورت آنلاین در مرورگر موبایل بیمار به تصویر در می آید ، بدون اینکه نیازی به دانلود کردن تصاویر و گرفته شدن حجم گوشی موبایل باشد.

آیا بارکد مورد استفاده در فیلم رادیولوژی PPQ همان بارکد فروشگاهی است ؟

خیر. بارکد فروشگاهی از نوع بارکدهای خطی می باشد که با دستگاه بارکد اسکنر رمزگشایی می شود اما بارکد مورد استفاده در فیلم رادیولوژی PPQ یک بارکد دوبعدی با قابلیت نگهداری اطلاعات بیشتر و با حجم بالاتر است که در گوشی موبایل با نرم افزار بارکدخوان رمزگشایی می شود و تصاویر در مرورگر موبایل به نمایش در می آید.

نرم افزار پزشکی سپاس 92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

مقالات مشابه


logo