نمایندگی فروش فیلم رادیولوژی PPQ

اشتراک گذاری :

با بالا رفتن نرخ ارز و افزایش روز افزون قیمت فیلم رادیولوژی ، مراکز تصویربرداری پزشکی به دلیل هزینه بالا از خرید فیلم رادیولوژی صرف نظر کرده و رو به نرم افزارهای جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ نموده اند. فیلم رادیولوژی PPQ از جمله این نرم افزارها برای حذف فیلم رادیولوژی بوده که قابلیت نمایش تصاویر رادیولوژی در گوشی موبایل هوشمند و تبلت بصورت تحت وب دارد که در آن از بارکد دوبعدی استفاده شده است. در ادامه به توضیح درباره این نرم افزار ، روش کار ، روش استفاده ، نمایندگی فروش و مزایای آن می پردازیم.

فیلم رادیولوژیPPQ  چیست ؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمامی حوزه ها دستگاه ها و نرم افزارهایی برای افزایش سرعت و دقت در انجام کارها ابداع شده اند که فیلم رادیولوژی PPQ  یکی از نرم افزارهای کاربردی مختص مراکز تصویربرداری پزشکی است و هدف از ابداع آن کاهش هزینه های مراکز تصویر برداری و عدم نیاز به فیلم رادیولوژی برای ارائه به بیماران می باشد. در نرم افزار فیلم رادیولوژیPPQ   از بارکد های دو بعدی ( QR Code ) بهره گیری شده است و نام این نرم افزار Paper Print In QR  به معنای چاپ کاغذی در بارکد QR و با نام اختصاری PPQ است که به منظور حذف کامل فیلم رادیولوژی از بخش تصویربرداری پزشکی در کشور طراحی شده است.

لازم به ذکر است که در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  از جدیدترین متدهای روز دنیا جهت سرعت بخشیدن در نمایش تصاویر رادیولوژی بیمار و ارائه تصاویر با کیفیت بالا مطابق با خروجی مدالیته انجام خدمت نظیر ام آر آی استفاده شده است. ناگفته نماند که تصاویر بیمار تحت وب به نمایش در می آید و جهت مشاهده تصاویر می توانید از گوشی های موبایل هوشمند ، تبلت و یا کامپیوتر متصل به اینترنت استفاده نمایید.

افزون بر این با ابداع نرم افزار کاربردی فیلم رادیولوژی PPQ در حوزه تصویربرداری پزشکی ، بسیاری از مشکلات همچون گم شدن یا آسیب دیدن تصاویر بیمار ، کیفیت پایین چاپ بر روی فیلم رادیولوژی و کاغذ ، هزینه بالای فیلم رادیولوژی و... حل شده است.

بیشتر بخوانید : حذف کامل فیلم رادیولوژی بر طبق نامه معاونت درمان وزارت بهداشت

نمایندگی فروش فیلم رادیولوژی PPQ

به دلیل افزایش قیمت فیلم رادیولوژی امروزه اکثر مراکز به سمت دیجیتالی شدن تصاویر بیمار روی آوردند چرا که قیمت فیلم رادیولوژی با افزایش روز افزون نرخ ارز برای مراکز تصویر برداری چندان مناسب نمی باشد و مناسب ترین راه استفاده از نرم افزارهای جایگزین فیلم رادیولوژی از جمله فیلم رادیولوژی PPQ می باشد. بدین جهت شرکت پارس طب گیلان تنها نمایندگی انحصاری فروش فیلم رادیولوژی PPQ در کشور می باشد که مفتخر است این محصول نرم افزاری را با قیمتی مناسب به هموطنان در سراسر کشور ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار فیلم رادیولوژیPPQ  و یا خرید آن می توانید از طریق شماره های 09115964992 و 01332006295 با ما در ارتباط باشید.

روش کار نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ

روش کار نرم افزار فیلم رادیولوژیPPQ  به گونه ای است که در ابتدا تصویربرداری از بیمار ( رادیولوژی ، سی تی اسکن ، ام آر آی ، ماموگرافی ، پانورکس و ... ) انجام می گیرد و سپس تصاویر منتخب پزشک از مدالیته های PACS  و یا DICOM   به تایید کارشناس به QR Code  بیمار ارسال شده و در آن قابل مشاهده خواهد بود. نکته حائز اهمیت در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  نسبت به دیگر نرم افزار های مشابه در این حوزه ، تعداد کم تصاویر و حجم پایین آن است ، لذا تمامی تصاویر بدون معطلی و فوت وقت قابل مشاهده خواهند بود.

مشاهده تصاویر رادیولوژی در فیلم رادیولوژی PPQ

برای مشاهده تصاویر رادیولوژی بیمار در فیلم رادیولوژی PPQ ، از طریق گوشی موبایل و یا تبلت به نرم افزار بارکد خوان یا QR Scanner  نیاز دارید که این نرم افزار در گوگل پلی و یا اپ استور به صورت رایگان قابل دانلود است. بدین ترتیب کافیست وارد نرم افزار بارکد اسکنر شوید و سپس با قرار دادن دوربین گوشی موبایل در راستای QR Code  آن را اسکن کرده و تصاویر را با کیفیت بالا بصورت تحت وب مشاهده نمایید. و این بدین معناست که در هر مکان و هر لحظه که بخواهید می توانید به تصاویر بیمار در گوشی موبایل خود دسترسی پیدا کنید.

مزایای فیلم رادیولوژی PPQ

از مزایای فیلم رادیولوژیPPQ  می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قابلیت مشاهده تصاویر با گوشی موبایل ، تبلت و کامپیوتر
  • قابلیت نمایش تصاویر بیمار در کوتاه ترین زمان به دلیل حجم کم تصاویر
  • لازمه مشاهده تصاویر تنها گوشی هوشمند متصل به اینترنت و نرم افزار بارکد اسکنر بوده که قابل دانلود در اینترنت می باشد.
  • ارائه بارکد دوبعدی چاپ شده بر روی کارت مخصوص یا کاغذ و یا ارسال لینک بارکد بصورت پیامک برای بیمار. همچنین بارکد دوبعدی دارای قابلیت اشتراک گذاری است.
  • عدم پیچیدگی محیط داخلی نرم افزار فیلم رادیولوژیPPQ  
  • بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور برای ورود به نرم افزار
  • قابلیت ارسال جواب پزشک رادیولوژیست برای بیماران از طریق QR Code  هر بیمار
  • نرم افزار فیلم رادیولوژیPPQ  دارای امنیت بالای SSL است.
  • تمامی تصاویر برای وضوح بیشتر از  قابلیت بزرگنمایی بدون افت کیفیت برخوردار می باشند تا پزشک براحتی و با کیفیت بالا از روی تصاویر ، مشکلات بیمار را تشخیص دهد.
  • در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  امکان ارسال ریپورت برای بیماران از طریق QR Code  فراهم است که با این روش مراکز تصویربرداری به کاغذ و پاکت برای ارائه جواب به بیماران نیاز ندارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 09111366703 با ما در ارتباط باشید.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

 

مقالات مشابه


logo