لینک سازی تصاویر رادیولوژی

اشتراک گذاری :

این روزها که سیر صعودی نرخ ارز و تورم روز افزون باعث شده تا همه کالاهای مصرفی را با قیمت گزاف تهیه کنیم ، بخش پزشکی و تصویربرداری پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اقلام مصرفی این بخش نظیر فیلم رادیولوژی هم قیمت بالایی پیدا کرده و خرید این موارد را برای مراکز تصویربرداری پزشکی غیر ممکن ساخته است. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن بخش رادیولوژی ، متخصصان راهکارهای جدیدی نظیر ابداع نرم افزارهای مختلف برای مشاهده تصاویر رادیولوژی ارائه کرده اند و لینک سازی تصاویر رادیولوژی یکی از آن دسته است.

لینک سازی تصاویر رادیولوژی چیست ؟

لینک سازی تصاویر رادیولوژی در واقع تبدیل تصاویر مورد نیاز پزشک به لینک قابل ارسال برای بیمار و پزشک است که توسط نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ انجام می گیرد. نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ یک نرم افزار کاربردی برای ارائه تصاویر رادیولوژی بیمار به صورت بارکد دوبعدی می باشد. در این نرم افزار پس از آن که تصویربرداری از بیمار ( با هر نوع دستگاه رادیولوژی یا ماموگرافی یا سی تی اسکن یا ام آر آی ) به پایان رسید ، بهترین تصاویر توسط کارشناس مربوطه انتخاب می شود و به فضای ابری نرم افزار ارسال می شود.

در ادامه فضای ابری لینک سازی تصاویر رادیولوژی را انجام می دهد و یک بارکد دوبعدی را به چاپگر شبکه ارسال می کند که قابل چاپ بر روی کارت و یا کاغذ می باشد. همچنین این بارکد دوبعدی بصورت لینک هم ارائه می شود که می توان برای بیمار به صورت پیامک ارسال کرد و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

قابل ذکر است که نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ یک نرم افزار دوستدار محیط زیست است چرا که با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به استفاده از فیلم رادیولوژی قدیمی و یا کاغذ نبوده و بصورت تحت وب امکان مشاهده تصاویر رادیولوژی را در گوشی هوشمند و تبلت فراهم می سازد. در این نرم افزار تصاویر با کیفیت بالا و امکاناتی گسترده اما با قیمت بسیار کمتر نسبت به فیلم رادیولوژی ارائه می شود.

مقالات دیگر : کارت هوشمند تصاویر پزشکی

 

در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ از بارکد دو بعدی استفاده می شود که این بارکد ها به دلیل ساختار پیکسلی ای که دارند قابلیت ذخیری اطلاعات بیشتری نسبت به بارکد های قدیم دارند از این رو گزینه مناسب تری برای ذخیره اطلاعات هستند. همچنین در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر از طریق بارکد تصاویر فراهم است و کار را برای پزشکان بسیار راحت می کند چرا که به راحتی از طریق فضای مجازی تمامی تصاویر قابل اشتراک است و در کمترین زمان ممکن قابلیت تشخیص و درمان بیماری فراهم است.

چگونه تصاویر رادیولوژی بیمار را از طریق لینک مشاهده نماییم ؟

لینک تصاویر رادیولوژی به سه شکل پیامک ، اشتراک گذاشته شده در فضای مجازی برای بیمار و یا چاپ بر روی کارت مخصوص و یا کاغذ ارائه می شود. در روش اول باید بر روی لینک ارسالی پیامک کلیک کنید تا بلافاصله تصاویر رادیولوژی بیمار در مرورگر موبایلتان ( متصل به اینترنت ) به نمایش در آید. در روش دوم نیز نظیر روش اول تصاویر رادیولوژی بیمار قابل مشاهده می شود. در روش سوم باید موبایل شما دارای نرم افزار بارکد خوان یا بارکد اسکنر باشد تا بتوانید بارکد ارائه شده بر روی کارت را با استفاده از آن رمزگشایی کنید که در گوشی های جدید چنین قابلیتی در دوربین موبایل فراهم است.

در غیر اینصورت باید نرم افزار بارکد اسکنر را از اینترنت دانلود نمایید و با رمزگشایی بارکد دوبعدی بیمار تمامی تصاویر رادیولوژی را در مرورگر موبایل مشاهده نمایید. لازم به توضیح است که برای مشاهده تصاویر رادیولوژی در کامپیوتر و لپ تاپ باید از بارکد خوان فروشگاهی از نوع دو بعدی استفاده کنید.

مقالات دیگر : بهترین روش ارائه فیلم رادیولوژی

مزایای نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ

  1. ارائه تصاویر رادیولوژی به صورت لینک بارکد دوبعدی
  2. ارائه تصاویر رادیولوژی با بالاترین کیفیت طبق مدالیته خروجی انجام خدمت
  3. ارائه تصاویر رادیولوژی در موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و لپ تاپ بصورت تحت وب
  4. ارائه تصاویر رادیولوژی با حجم پایین و سرعت بالا
  5. دارای امنیت بالای SSL
  6. قابلیت ارسال ریپورت پزشک رادیولوژیست بر روی بارکد دوبعدی بیمار
  7. قابلیت به اشتراک گذاشتن لینک تصاویر در فضای مجازی
  8. قابل استفاده برای عموم به دلیل عدم نیاز به نصب نرم افزار و عدم نیاز به نام کاربری و رمز عبور
  9. حذف فیلم رادیولوژی قدیمی و حذف هزینه های مربوط به آن و حذف مشکلات استفاده از فیلم رادیولوژی قدیمی
  10.  حذف کاغذ و پرینتر کاغذ و پرینتر فیلم و دستگاه نگاتوسکوپ

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ ، اطلاع از قیمت و تهیه آن از طریق شماره 09111366703 با ما در ارتباط باشید.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

 

مقالات مشابه


logo