اشتراک تصاویر با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ

اشتراک گذاری :

چنانچه مستحضرید از دیربار برای چاپ تصاویر پزشکی بیمار از فیلم رادیولوژی استفاده می شده ، اما در صورت نیاز به اشتراک گذاری با پزشکان دیگر در سایر شهرها و کشورها برای مشاوره پزشکی بسیار سخت و زمان گیر بود چرا که باید تصاویر بیمار را از طریق پست ارسال می کردند که این کار را برای بیماران اورژانسی و بدحال بسیار سخت می کرد و بیمار باید تا تحویل آن در داخل کشور حداقل یک هفته و ارسال آن به خارج از کشور در خوش بینانه ترین حالت ممکن یک ماه منتظر می ماند.

از سوی دیگر بعد از دیجیتالی شدن تصاویر رادیولوژی از سی دی برای اشتراک گذاری استفاده می کردند که آن هم نیاز به ارسال با پست داشت. اما چاره چیست ؟ استفاده از نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی.

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ

فیلم رادیولوژی PPQ یک محصول نرم افزاری کاربردی مختص مراکز تصویر برداری پزشکی کشور است که تصاویر بیمار را با استفاده از متدهای جدید و پیشرفته در موبایل یا تبلت بصورت تحت وب قابل نمایش می سازد. در این نرم افزار از کیو آر کد ها کمک گرفته شده به نحوی که پس از تصویر برداری از بیمار تمامی تصاویر مورد نیاز پزشک توسط کارشناس انتخاب شده و به کیو آر کد وی ارسال می گردد که به صورت بارکد دوبعدی چاپ شده بر روی کارت مخصوص یا کاغذ به بیمار ارائه می شود و یا بصورت لینک برای آنها پیامک می شود.

مطالب بیشتر در صفحه فیلم رادیولوژی PPQ

برای مشاهده تصاویر موجود در کیو آر کد می توانید از گوشی موبایل ، تبلت و یا کامپیوتر استفاده نمایید. در گوشی های هوشمند ابتدا باید وارد دوربین موبایل شوید و سپس با قرار دادن بارکد در راستای دوربین موبایل آن را اسکن نمایید. پس از اسکن وارد نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ می شوید و تمامی تصاویر بدون معطلی به شما نمایش داده می شود. لازم به ذکر است که تصاویر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در صورت نیاز می توانید آنها را چاپ نمایید. از سوی دیگر جهت مشاهده تصاویر بیمار در کامپیوتر نیاز به یک دستگاه بارکد خوان فروشگاهی دارید و طبق مراحل بالا بارکد را در مقابل دستگاه بارکد خوان قرار دهید و سپس تصاویر را در کامپیوتر مشاهده نمایید.

مقالات دیگر : تشخیص بیماریها با فیلم رادیولوژی PPQ

چگونه تصاویر بیمار را از طریق نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ به اشتراک بگذاریم ؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی ، دیگر زمان ارسال با پست و سایر راه های ارتباطی حمل و نقلی به پایان رسیده و امروزه تنها با چند کلیک ساده می توانید بدون فوت وقت و به راحتی تصاویر رادیولوژی بیمار را با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ به اشتراک بگذارید. بدین جهت می توانید لینک تصاویر را بصورت پیامک ارسال نمایید و یا در فضای مجازی واتس اپ و تلگرام و ... برای پزشک دیگر ارسال نمایید.

بدین ترتیب پزشک مورد نظر در شهر یا کشور دیگر می تواند تنها با یک کلیک بر روی لینک ارسال شده ، تمامی تصاویر را با سرعت بالا و کیفیت عالی در مرورگر موبایل خود مشاهده نماید. در نتیجه در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ می توانید تمامی تصاویر بیمار را بدون افت کیفیت تنها در عرض چند ثانیه برای سایر پزشکان حتی در شهر و یا کشوری دیگر از طریق فضای مجازی ارسال کنید که در گذشته کاری زمان بر محسوب می شد.

مقالات دیگر : تشخیص مشکلات پروستات با فیلم رادیولوژی PPQ

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ چه مزایایی نسبت به فیلم رادیولوژی ساده دارد ؟

  1. کاهش هزینه ها : یک از اصلی ترین هدف های نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ ، کاهش هزینه مراکز و افزایش کیفیت تصاویر است تا از انتشار تصاویر بی کیفیت جلوگیری گردد.
  2. تعداد کم تصاویر : از دیگر مزایای نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ می توان به تعداد کم تصاویر اشاره کرد چرا که در این نرم افزار تنها تصاویر اصلی بیمار وجود دارد و از ارسال تصاویر هجو به نرم افزار جلوگیری می شود.
  3. عدم نیاز به پرینتر فیلم : با استفاده از نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ دیگر نیازی به پرینتر های گران قیمت ندارید ، این نرم افزار یک پرینتر مجازی قابل حمل است که بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید به تصاویر آن دسترسی داشته باشید.
  4. ارسال گزارش پزشک رادیولوژیست : یکی از مزایای قابل ذکر نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ امکان ارسال جواب از طریق کیو آر کد است. در این نرم افزار پس از موعد مقرر می توانید جواب را از طریق کیو آر کد به بیمار ارسال نمایید تا از هرج و مرج مراکز تصویر برداری و صرف هزینه های بی مورد جهت چاپ جواب جلوگیری شود.
  5. قابلیت بزرگنمایی بدون افت کیفیت : در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ به راحتی می توان تصاویر بیمار را زوم کرد بدون اینکه ذره ای افت کیفیت داشته باشد و بدین ترتیب کوچکترین مشکلات بیمار با این نرم افزار قابل مشاهده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 09111366703 با ما در ارتباط باشید.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

 

مقالات مشابه


logo