مزایای نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی برای مراکز رادیولوژی چیست ؟

اشتراک گذاری :

امروزه که تکنولوژی حرف اول را در زندگی روزمره مان می زند و زندگی بدون آن ، برایمان سخت و غیر ممکن شده است ، دیگر عادت به نبود این امکانات نداریم ، به طوریکه وقتی به زندگی قبلی مان فکر می کنیم همه چیز برایمان سخت و طاقت فرسا است، در این میان متخصصین در حال ابداع و اختراعات جدید در همه زمینه ها می باشند. بدین منظور شرکت پارس طب نرم افزاری تهیه کرده به نام نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی با نام اختصاری PPQ  که با کمک این نرم افزار قرار است از دردسرهای فیلم و کلیشه رادیولوژی و هزینه های سنگین مربوط به این ماجرا رها شویم. می پرسید چگونه ؟ در ادامه مقاله ما را همراهی کنید .

حذف کامل فیلم رادیولوژی

نرم افزار حذف فیلم و کلیشه رادیولوژی (PPQ) چیست ؟

نرم افزار حذف فیلم و کلیشه رادیولوژی یک نرم افزار کاربردی و اختصاصی مربوط به مراکز رادیولوژی است که با کمک این نرم افزار دیگر نیاز به تهیه فیلم های رادیولوژی پیدا نمی کنید ، چرا که این نرم افزار با کمک بارکد دو بعدی ، تصاویر بیمار را ارائه می دهد و با استفاده از بارکد خوان تصاویر در گوشی هوشمند ، تبلت و یا کامپیوتر نمایش داده می شود. در نتیجه با این روش دیگر خبری از پاره و یا گم شدن فیلم ها و کلیشه های رادیولوژی نیست.

همانطور که مطلع هستید QR Code  قابلیت پاسخ سریع را دارد و به محض اسکن شدن کد ، تصاویر نمایش داده می شود. در نتیجه با توجه به سرعت اینترنت کشور ، قادر است به سرعت از تصاویر بدون معطلی رونمایی کند . همچنین تصاویر در نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی ، کیفیت بالایی داشته و از حجم کمی برخوردارند و با این روش در نگهداری استورج صرفه جویی می شود ، به دلیل اینکه این راه حلی برای ارتقاء 3 تا 5 ساله ی استورج مراکز رادیولوژی می باشد .

از دیگر نکات حائز اهمیت نرم افزار PPQ  خراب نشدن تصاویر بیمار می باشد و در واقع آسیبی که ممکن است به فیلم رادیولوژی در طول حمل و نقل آن برسد در این نرم افزار به صفر می رسد، چرا که کاغذ هایی که تصاویر بیمار روی آن چاپ می شوند علاوه بر کیفیت کم تصاویر ، امکان تا خوردگی و پارگی هم دارند و این خود به تصویر آسیب می رساند و یا سی دی هایی که تصاویر بیمار روی آن رایت می شود، امکان خط خوردگی و شکستگی دارند.

فیلم رادیولوژی

علاوه بر اینها وقت پزشک برای مشاهده تصاویر و زمانی که صرف نمایش تصویر می شود ، هدر می رود ، در صورتیکه در نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  ، تنها با یک اسکن ساده در کمتر از چند ثانیه ، تصاویری با کیفیت بالا قابل رویت است که وضوح بالای این تصاویر باعث ارتقاء تشخیص بیماری ها توسط پزشک می گردد . از طرفی بعد از آماده شدن جواب بیمار می توانید آن را بر روی QR Code  اختصاصی شخص بفرستید. با توجه به این امکانات خاصی که نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد از شلوغی و هم همه در مرکز رادیولوژی و صرف وقت و هزینه برای آماده کردن کاغذ و پاکت و تحویل آن به بیمار جلوگیری می شود.

این نرم افزار نه تنها مناسب مراکز رادیولوژی است ، بلکه مناسب بیماران هم می باشد و دیگر از جابجایی کلیشه های بزرگ و جاگیر رهایی می یابند. در واقع هدف از طراحی این نرم افزار صرفه جویی در وقت و هزینه برای مرکز رادیولوژی و بیماران بوده است .

حذف کامل فیلم از رادیولوژی

مزایای نرم افزار حذف فیلم و کلیشه رادیولوژی  برای مراکز تصویربرداری چیست؟

نرم افزار حذف کامل فیلم رادیولوژی  PPQ  ، برای نمایش تصاویر ام آر آی ، سی تی اسکن ، ماموگرافی ، رادیوگرافی ، OPG  کاربرد دارد و زین پس مراکز تصویربرداری می توانند تمامی تصاویر مربوط به این خدمات را با استفاده از  QR Code  تحویل بیمار دهند که از مزایای نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- سرعت بالا در نمایش تصاویر

- قابلیت مشاهده با کامپیوتر ، لپ تاپ ، گوشی و تبلت

- ساده بودن محیط نرم افزار در حین کاربردی بودن آن

- صرفه جویی در هزینه های مربوط به تهیه و چاپ فیلم و کلیشه رادیولوژی

- دسترسی دائمی به تصاویر و جواب آنها

تصویربرداری پزشکی

چگونه از نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی استفاده کنیم ؟

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ که در مراکز رادیولوژی و سی تی اسکن و MRI و کلینیک ها و بیمارستان های مجهز به بخش تصویربرداری پزشکی مورد استفاده بوده و تنها با یک بارکد دوبعدی چاپ شده روی کارت  ، تصاویر گرفته شده از بیمار را نمایش می دهد. بدین منظور برای مشاهده تصاویر ، باید بیمار یا پزشک معالج نرم افزار بارکد خوان دوبعدی را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنند و با اسکن بارکد داده شده روی کارت توسط بارکدخوان ، تصاویر رادیولوژی را در گوشی یا تبلت مشاهده نمایند.

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی

لازم به ذکر است ، تصاویری که به بیمار داده می شود ، تنها عکس های انتخاب شده توسط کارشناس مربوطه می باشد تا پزشک معالج بتواند به تنهایی بدون ریپورت پزشک رادیولوژیست ، بتواند به تشخیص بیماری بپردازد. در صورت نیاز به صفحه چگونه از نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی استفاده کنیم؟ مراجعه نمایید.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

مقالات مشابه


logo