چگونه نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ را تهیه و نصب کنیم ؟

اشتراک گذاری :

با پیشرفت علوم و فناوری و با روی کار آمدن نرم افزارهای مختلف در حوزه پزشکی ، نرم افزاری برای حذف کامل فیلم از رادیولوژی ابداع شده که با تهیه این نرم افزار علاوه بر جایگزین کردن مناسب برای فیلم رادیولوژی از مزایای دیگر آن نظیر کیفیت بالای تصاویر برای ارتقا کیفیت تشخیص پزشک از تصاویر رادیولوژی بیمار بهره برد. بدین منظور نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ در گوشی موبایل و تبلت قابل مشاهده است که تحت وب می باشد و از QR Code یا بارکد دوبعدی برای نمایش تصاویر رادیولوژی بیمار استفاده می کند.

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ چیست ؟

نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ ، یک نرم افزار کاربردی و به روز مختص مراکز تصویر برداری پزشکی می باشد تا به واسطه این نرم افزار خدمات را با کیفیتی بیش از پیش به مراجعه کنندگان ارائه دهند. بدین لحاظ نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی یا PPQ ، جایگزین برای فیلم رادیولوژی و همچنین کلیشه کاغذی می شود و در واقع با تهیه نرم افزار PPQ دیگر نیازی به پرینترهای پر هزینه ، کاغذ های جوابدهی و... نخواهید داشت و تنها با ارائه یک بارکد دو بعدی به تمامی این هزینه ها پایان می دهید.

جایگزین فیلم رادیولوژی

روش کار نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ بدین صورت است که پس از اتمام تصویربرداری از بیمار ، کارشناس مربوطه تنها تصاویر مورد نیاز پزشک را انتخاب و بر روی بارکد دو بعدی ارسال می نماید که بر روی کارت مخصوص چاپ می گردد و به بیمار برای ارائه به پزشک معالج داده می شود. لذا برای مشاهده تصاویر بیمار و استفاده از این کارت ، باید نرم افزار بارکد اسکنر را دانلود کرد و پس از اسکن بارکد با بارکدخوان توسط یک دستگاه هوشمند اعم از گوشی موبایل ، تبلت و یا کامپیوتر ، تصاویر مذکور بدون اتلاف وقت به نمایش در می آیند.

بدین ترتیب با استفاده از نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ ، به جای فیلم ها و کلیشه های جاگیر و بزرگ ، تمامی تصاویر را در دستگاه مشاهده می کنید که این تصاویر از قابلیت بزرگنمایی و چاپ برخوردارند ، بدین معنا که بدون کم شدن رزولوشن ، می توانید آنها را زوم کنید تا به جزئیات تصاویر ، دقت بیشتری داشته باشید. در نهایت مراکز رادیولوژی می توانند پس از آماده شدن ریپورت بیمار ، آن را بر روی بارکد اختصاصی فرد ارسال کنند و بدین صورت از هرج و مرج و شلوغی مرکز تصویربرداری جلوگیری بعمل می آید .

حذف فیلم رادیولوژی

آیا تهیه نرم افزار فیلم رادیولوژی در مقایسه با خرید فیلم رادیولوژی به صرفه است ؟

با توجه به افزایش قیمت مواد مصرفی و تاثیر مستقیم آن بر قیمت فیلم رادیولوژی ، امروزه خرید فیلم رادیولوژی برای مراکز تصویربرداری به هیچ وجه به صرفه نمی باشد ، چرا که قیمت خرید و چاپ یک فیلم رادیولوژی تقریباً  10 برابر قیمت کارتی می شود که در نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی  PPQ  به بیمار ارئه می دهند ، با این تفاوت که در نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  ، چندین تصویر به بیمار ارائه می شود ، ضمن اینکه از قابلیت ارسال ریپورت نیز برخوردار می باشد .

چگونه نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ را تهیه و نصب کنیم ؟

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژیPPQ   تحت وب و با امنیت SSL می باشد و در نتیجه تصاویر و اطلاعات مورد نیاز برای مدت طولانی در فضای ابری محفوظ خواهد ماند. بنابراین جهت تهیه و نصب نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ ، کافیست با شماره 09115964992 در ارتباط باشید . برای نصب نرم افزار نیاز به یک سیستم جدا و یک پرینتر کارت خواهید داشت و تمامی اقدامات لازم برای نصب نرم افزار  PPQ  از راه دور قابل اجرا خواهد بود. در نتیجه در هر شهری که حضور داشته باشید ، می توانید نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  را تهیه و استفاده نمایید .

قیمت فیلم رادیولوژی

چگونه از نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ استفاده کنیم ؟

برای مشاهده تصاویر رادیولوژی بیمار در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ نیاز به موارد زیر دارید :

  • گوشی هوشمند یا تبلت و یا کامپیوتر با اتصال به اینترنت
  • بارکد دوبعدی بیمار
  • نرم افزار بارکد خوان یا بارکد خوان فروشگاهی

بدین منظور در ابتدا وارد نرم افزار بارکد خوان گوشی خود شوید و در صورت نداشتن این نرم افزار به راحتی و رایگان آن را از اینترنت دانلود نمایید. سپس با قرار دادن گوشی موبایل در فضای نرم افزار بارکداسکنر در مقابل بارکد دوبعدی بیمار ، تصاویر رادیولوژی به سرعت در مرورگر گوشی نمایش داده می شود. از سوی دیگر برای مشاهده تصاویر بیمار در کامپیوتر یا تبلت نیز به بارکدخوان دوبعدی فروشگاهی است و با اسکن کردن بارکد توسط این دستگاه ، تصاویر رادیولوژی در مرورگر کامپیوتر به سرعت و با کیفیت بالا مشهود است.

مزایای نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ نسبت به خرید فیلم رادیولوژی :

  • نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ از سرعت بالا در نمایش تصاویر پزشکی برخوردار می باشد .
  • نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ ، قابلیت نمایش تصاویر در گوشی موبایل ، تبلت ، کامپیوتر دارد .
  • کیفیت بالای تصاویر در کنار حجم کم آنها .
  • عدم پیچیدگی محیط داخلی نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ و قابلیت استفاده آسان برای عموم .
  • جایگزین مناسبی برای فیلم رادیولوژی ، سی دی و کاغذهای چاپی .
  • نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ یک جایگزین مناسب برای پرینترها می باشد و در واقع این نرم افزار یک پرینتر مجازی قابل حمل است.
  • دارای امنیت بالا (SSL) و دقت بالا .
  • امکان ارسال ریپورت و گزارش تصاویر رادیولوژی بر روی بارکد دو بعدی .
  • با نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ به دلیل تحت وب بودن ، تصاویر رادیولوژی بیمار همیشه و در همه جا در دسترس می باشد.

آشنایی با فیلم رادیولوژی ساده

فیلم رادیولوژی از ملزومات مراکز تصویربرداری پزشکی هستند که پس از ثبت تصاویر بیمار توسط دستگاه های مختلف شامل رادیولوژی ، سی تی اسکن و ام آر آی ، این تصاویر بر روی فیلم رادیولوژی چاپ می شود تا برای پزشک قابل درک باشد. فیلم رادیولوژی از چهار لایه پایه از جنس پلی استر ، چسبنده از جنس چسب ، امولسیون از فلز نقره و محافظ از جنس ژلاتین تشکیل شده که شباهت زیادی به فیلم عکاسی دارد.

قابل ذکر است که در تولید فیلم رادیولوژی از مواد درجه یک و گران قیمتی همچون نقره استفاده می شود که نسبت به برخورد به اشعه ایکس حساس بوده و تصاویر را ثبت می کنند ، لذا قیمت فیلم رادیولوژی بسیار بالاست. همچنین با توجه به اینکه فیلم رادیولوژی معمولا تولید کشورهای خارجی بوده ، به همین دلیل تهیه این نوع فیلم ها با افزایش قیمت دلار و نرخ تورم برای مراکز رادیولوژی بصرفه نیست و قیمت نهایی فیلم رادیولوژی را چند برابر می کند.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

مقالات مشابه


logo