آیا استفاده از سالنامه الکترونیک سلامت برای مطب ها مقرون به صرفه می باشد ؟

اشتراک گذاری :

امروزه با توجه به الکترونیکی شدن بیش از 90 درصد دستگاه های مورد استفاده روز مره مان ، دست و پنجه نرم کردن با سیستم های غیر الکترونیکی کمی برایمان سخت تر از گذشته شده است. به عنوان مثال ، در زمان های نه چندان دور در مطب های پزشکی ، سالنامه هایی با عنوان سالنامه ثبت نوبت برای بیماران وجود داشت و منشی مطب پس از پذیرش بیمار در صورت نیاز نوبت آینده بیمار را در آن یاد داشت می کرد که اسم بیمار ، روز ، تاریخ ، ساعت و شماره تماس بیمار از جمله مواردی بودند که در دفترهای ثبت نوبت منشی ، یادداشت می شد. حال نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت جایگزین سالنامه های قدیمی دفتری شده و تمامی این خدمات به صورت الکترونیک در این نرم افزار کاربردی قابل انجام است.

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت چیست ؟

نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت نرم افزاری تحت وب است که قابلیت استفاده در گوشی موبایل هوشمند ، تبلت و کامپیوتر دارد و لازمه استفاده از نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت تنها اتصال به اینترنت است. لازم به ذکر است که پنل کاربری این نرم افزار بسیار راحت و بدون پیچیدگی می باشد و مناسب استفاده برای تمامی افراد است. همچنین محیط داخلی نرم افزار دارای منوهای کاربردی است که انجام کار را برایتان بسیار سریعتر می کند که از آن جمله می توان به گزینه ثبت نوبت ، نوبت های روز جاری و جست و جوی بیمار اشاره کرد.

سالنامه الکترونیک سلامت

چگونه از نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت استفاده کنم ؟

برای استفاده از سالنامه الکترونیک سلامت در ابتدا با نام کاربری و رمز عبور شخصی وارد محیط نرم افزار می شوید و با گزینه هایی برای نوبت دادن روبه رو می  شوید که از جمله گزینه های کاربردی و قابل استفاده در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت ، ثبت نوبت است که با ورود به نرم افزار جهت ثبت نوبت کافیست وارد گزینه ثبت نوبت شوید و روز مورد نظر را انتخاب نمایید ، تمامی روزهای هفته در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت تعریف شده است و شما می توانید روزهای تعطیل را از باقی روزها حذف نمایید تا برای ثبت نوبت به مشکل بر نخورید. از طرف دیگر گزینه نوبت های گرفته شده قابلیت جستجوی تاریخ مد نظر را دارد تا با جستجوی تاریخ ، تمامی نوبت های ثبت شده در آن روز به شما نمایش داده شود.

از موارد دیگر گزینه نوبت روزهای جاری است که تمامی نوبت ها اعم از نوبت های خالی و یا رزرو شده را نمایش می دهد و در نهایت گزینه جستجوی بیمار است که یکی از گزینه های کاربردی نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت است که بر خلاف دفترهای ثبت نوبت قدیمی که برای جستجوی نوبت آینده بیمار باید تمامی صفحات را تک به تک مطالعه می کردید تا به اطلاعات بیمار مورد نظر دسترسی داشته باشید ، اما در نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت تنها با جستجوی نام و یا شماره تماس بیمار می توانید تمامی نوبت های ثبت شده مربوط به بیمار مورد نظر را مشاهده نمایید.

سالنامه الکترونیک سلامت

برتری سالنامه الکترونیک سلامت نسبت به سالنامه های دفتری

با توجه به افزایش قیمت ارز و همچنین افزایش لوازم مصرفی همچون دفتر و کاغذ ، امروزه خرید سالنامه های دفتری با توجه به عدم امکانات لازم و دستی بودن خیلی برای مطب ها به صرفه نمی باشد و نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت به صرفه ترین راه حل برای این مشکل است ، با این تفاوت که به صورت دائمی می توانید با ورود به نرم افزار نوبت ها را مشاهده نمایید ، با موبایل و یا کامپیوتر بدون محدودیت زمانی و مکانی وارد نرم افزار شوید و حتی در صورت نیاز دور کاری کنید. بدین منظور تنها با دایورت کردن تلفن مطب بر روی گوشی و ورود به نرم افزار می توانید حتی در خانه به راحتی کار کنید.

افزون بر این یکی از دیگر مزایای سالنامه الکترونیک سلامت نوبتدهی مخصوص منشی و پزشک امکان ارسال پیامک به صورت خودکار از نرم افزار برای بیمار است که با این روش پس از ثبت نوبت شما برای بیمار پیامک نوبت بعدی بلافاصله برای شخص ارسال می شود و به صورت مکتوب در گوشی شخصی خود به اطلاعات مورد نظر مربوطه دسترسی دارد. البته ارسال لینک پرداخت هزینه هم از دیگر قابلیت های مهم و خوب نرم افزار سالنامه الکترونیک سلامت بوده که این امکان را برای بیماران فراهم می سازد که قبل از مراجعه به مطب به پرداخت اینترنتی هزینه مطب اقدام کنند و در روز ویزیت بدون معطلی برای پرداخت هزینه اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس 09115694992 با ما در ارتباط باشید .

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/alma.skin.care

 

مقالات مشابه


logo