آیا نرم افزار PPQ در بخش تصویربرداری پزشکی کارآمد است ؟

اشتراک گذاری :

با ابداع انواع روشهای تصویربرداری پزشکی نظیر رادیولوژی ، ام آر آی ، سی تی اسکن ، پت اسکن ، ماموگرافی و ... که به عنوان تصویربرداری تشخیصی شناخته می شوند ، دنیای پزشکی به پیشرفت های چشمگیری دست می یابد. چرا که قبل از آن تشخیص های پزشکی تنها از روی معاینه بالینی و حدس پزشک صورت می گرفت که در برخی مواقع اشتباه هم پیش می آمد. در نتیجه وجود تصویربرداری پزشکی به منظور تشخیص بیماری ها و درمان بهتر بیماران بسیار موثر و اساسی می باشد.

در این میان نرم افزاری به نام نرم افزار فیلم رادیولوژیPPQ  به دنیای پزشکی ورود کرده که مراکز رادیولوژی ، پزشکان و بیماران را از فیلم ها و کلیشه های رادیولوژی  با مشکلات خاص خود و کیفیت پایین رهایی داده و به دنیای دیجیتال سوق می دهد که در آن از بارکد QR استفاده می شود. بدین ترتیب ، این نرم افزار با ارائه تصاویر رادیولوژی بیماران تحت وب با گوشی موبایل ، بصورت کیفیت عالی در عین حال حجم کم بدون نگرانی از آسیب دیدن و خراب شدن ، گام مهمی در ارتقا بخش تصویربرداری پزشکی نهاده است و در جهت تشخیص بهتر و درمان مناسب به سود بیماران و پزشکان متخصص می باشد.

فیلم رادیولوژِی

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  ، نرم افزاری کارآمد و مدرن بوده که مختص مراکز رادیولوژی است و در بخش تصویر برداری پزشکی به ویژه MRI ، CT Scan  رادیولوژی ، رادیوگرافی ، ماموگرافی و... استفاده می شود. ازین رو قادر به حل مشکلاتی همچون هزینه های بالای تهیه فیلم رادیولوژی ، پاره و گم شدن تصاویر ، جاگیری و مشکلات حمل تصاویر برای بیمار ، کیفیت پایین چاپ های کاغذی و... می باشد. بدین صورت نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ با بهره گیری از QR Code قابلیت نمایش تصاویر را در گوشی موبایل ، تبلت ، کامپیوتر را داشته و نیاز به ابزار یا دستگاه خاصی بغیر از بارکد اسکنر ندارد.

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ یک نرم افزار منحصر بفرد بوده و هیچ مشابهی ندارد ، چرا که این نرم افزار با استفاده از بارکد دوبعدی (QR Code  )  قابلیت نمایش تصاویر را داشته و از نظر تعداد تصاویر کم و تنها تصاویر مورد نیاز پزشک کلینیسین که توسط کارشناس رادیولوژی انتخاب شده ، نمایش داده می شود . بدین منظور ، نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  همانند یک پرینتر عمل کرده ، منتها یک پرینتر مجازی و نحوه انجام کار نرم افزار بدین صورت است که بطور مستقیم با سیستم مورد نظر ( مدالیته ام ار آی یا سی تی اسکن یا رادیولوژی ) ارتباط گرفته و تصاویر را به صورت یک QR Code  ( کد رمزگذاری شده دوبعدی ) به چاپگر شبکه می دهد . در نهایت بارکد دوبعدی مورد نظر روی کارت چاپ شده و به بیمار برای ارائه به پزشک داده می شود.

آیا نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ در بخش تصویربرداری پزشکی کارآمد است ؟

بله. کیفیت بالای تصاویر رادیولوژی ، سی تی اسکن و ام آر آی بیمار در نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ به پزشک در تشخیص بیماریها کمک بسزایی می کند و این به ارتقا بخش پزشکی جامعه کمک می کند. افزون بر این نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ در راستای حذف فیلم رادیولوژی ابداع شده است و صرف هزینه و مشکلات فیلم رادیولوژی را در بخش تصویربرداری پزشکی مرتفع می سازد. همچنین با توجه به نامه معاونت درمان مبنی بر حذف کامل فیلم از رادیولوژی و عدم دریافت هر گونه وجه اضافی بابت فیلم رادیولوژی در مراکز تصویربرداری پزشکی ، این نرم افزار جایگزین مناسب برای فیلم رادیولوژی می باشد.

نرم افزارپزشکی

مشاهده تصاویر رادیولوژی با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ

اکنون برای مشاهده تصاویر رادیولوژی بیمار از روی کارت دارای بارکد دوبعدی ، نیاز به یک QR Scanner  ( بارکد اسکنر یا بارکدخوان ) دارید تا بارکد را رمزگشایی کرده و تصاویر مورد نظر را مشاهده نمایید. شایان ذکر است که QR Scanner  در گوشی موبایل هوشمند و تبلت به صورت رایگان قابل دانلود بوده ، اما برای مشاهده تصاویر در لپ تاپ یا کامپیوتر نیاز به اسکنر دو بعدی دارید تا قابلیت رمزگشایی بارکد را داشته باشید و تصاویر را مشاهده کنید . بدین لحاظ با تهیه نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ شما قادر خواهید بود ، جواب تصاویر بیمار را هم پس از آماده سازی به بارکد مربوطه ارسال کنید ، با این روش دیگر مراجعه کننده نیاز به حضور در مرکز نبوده و مشکل بیمارانی که فاصله مکانی دورتری نسبت به شما دارند حل خواهد شد .

برای استفاده از این نرم افزار می توانید به صفحه چگونه از نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ استفاده کنیم؟ مراجعه کنید.

از مزایای قابل توجه نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با استفاده از نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  از هزینه های گزاف و قیمت های بالای خرید فیلم رادیولوژی رهایی می یابید به علاوه نرم افزار PPQ  به شما این امکان را می دهد که ریپورت بیمار را از طریق QR Code  به بیمار تحویل دهید با این روش از هرج و مرج مراکز تصویر برداری جلوگیری می شود از طرفی در هزینه های کاغذ ها و پاکت نامه ها برای تحویل جواب به بیمار صرفه جویی می گردد ، به دلیل اینکه زین پس می توانید تمامی جواب ها را تحت وب بر روی بارکد دوبعدی بیمار ارسال نمایید.

  • امنیت بالا : نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ  از امنیت بالایی برخوردار بوده و تمامی اطلاعات بیمار در فضای برنامه حفظ خواهد شد.
  • سرعت بالا : با توجه به سرعت پایین اینترنت در کشور ، نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ   قادر به نمایش تصاویر با سرعت بالا بوده و در کوتاه ترین زمان تصاویر بیمار را ارائه می دهد.
  • کیفیت بالای تصاویر : تصاویر رادیولوژی بیمار در فیلم رادیولوژی PPQ از حجم کم و کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت بزرگنمایی دارند. بدین جهت با بزرگنمایی تصاویر تشخیص بیماری ها به راحتی انجام می شود ، چرا که جزئی ترین مشکلات بیمار قابل مشاهده است.
  • نرم افزاری بدون پیچیدگی : نحوه کار با نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ بسیار راحت بوده و نیاز به علم خاصی ندارد. از سوی دیگر استفاده از این نرم افزار نیازی به نام کاربری و رمز عبور ندارد.
  • صرفه جویی در هزینه ها : با تهیه این نرم افزار دیگر از هزینه های گزاف تهیه فیلم رادیولوژی و کلیشه کاغذی خبری نیست. از طرفی حجم تصاویر پایین بوده و قابلیت ارتقاء  3 تا 5 ساله استورج را خواهید داشت.

سخن آخر ،

نرم افزار فیلم رادیولوژی PPQ ، نرم افزاری بهینه برای مراکز رادیولوژی است که نیاز به چاپ روی فیلم یا کلیشه کاغذی نداشته ، در نتیجه از هزینه های بالای آن رهایی می یابید. همچنین ، این نرم افزار در واقع یک پرینتر مجازی قابل حمل است ، تمامی تصاویری که توسط تکنسین انتخاب شده آماده چاپ هستند و در هر زمانی که نیاز باشد علاوه بر تماشای تصاویر قادر به چاپ آنها نیز خواهید بود.  بعلاوه امکان ارسال ریپورت و گزارش تصاویر رادیولوژی به بارکد شخصی بیمار را دارید. در نهایت تصاویر بیمار به همراه گزارش تصاویر مربوطه با هم در یک فضای ابری  برای همیشه محفوظ است و تنها با یک اسکن ساده امکان مشاهده هر دو را خواهید داشت ، حتی پس از گذشت سالها.

نرم افزار پزشکی سپاس92

اینستاگرام : https://instagram.com/sepas92

مقالات مشابه


logo